یک نماینده زن مجلس، به زنی که هدف اسید پاشی قرار گرفته، می گوید: «برو شکر کن که یک طرف صورتت سالم است»

یک نماینده زن مجلس، به زنی که هدف اسید پاشی قرار گرفته، می گوید: «برو شکر کن که یک طرف صورتت سالم است»

سخنان یک بانوی نماینده مجلس در نکوهش بانویی که هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود، موجی از تنفر و انتقاد بر انگیخت و گفته شد که چنین فردی، به جای همدردی با قربانیان اسید پاشی، با این گونه سخنان، از عاملان اسید پاشی حمایت می کند.

زهرا سعیدی ،نماینده مجلس شورای اسلامی است که با لحنی تحقیر آمیزی  خطاب به یکی از بانوان قربانی اسیدپاشی گفت: «قِسِر در رفتی که فقط یک طرف صورتت آسیب دید».

وی ، دیروز (یکشنبه ) در جمع گروهی از قربانیان اسید پاشی در دیداری در ساختمان مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با یکی از قربانیان اسیدپاشی به نام مرضیه ابراهیمی با تمسخر گفت :  “شما از دست مجرم قِسِر در رفته ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است! تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد”؟

بارها نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ادبیات تحقیر آمیز و طلبکارانه خود برتری جایگاه خود را به ملتی که آنان را انتخاب کرده اند نشان داده اند ،برخورد نامناسب هدایت الله خادمی، نماینده مردم ایذه در مقابل انتقاد یک شهروند که گفته بود «شما اول حرف زدن یاد بگیر. خلایق هر چه لایق.» و نماینده هتاک سراوان  که به یک کارمند گمرک توهین کرده بود و این بار در مجلس شورای اسلامی به دید آنان ، “خانه ی ملت”، زن قربانی اسیدپاشی مورد تمسخر، زهرا سعیدی ، نماینده ی اصفهان قرار می گیرد .

مرضیه ابراهیمی، قربانی اسیدپاشی در پاسخ گفت : «واقعا متاسفم که شما نماینده اصفهان هستید و نمی دانید عاملان حادثه اسیدپاشی اصفهان هنوز مشخص نشده اند و به من می‌گویید قِسِر در رفته ای!»

ماجرای اسیدپاشی در شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳ توسط  تندروها و حزب اللهی های اصفهان به دنبال فتوای یوسف طباطبایی امام جمعه وقت اصفهان بود ، که اعلام کرده بود ،” مسئلهٔ حجاب دیگر از حد تذکر گذشته‌است و، برای مقابله با بدحجابی، باید چوب تر را بالا برد و  از نیروی قهریه استفاده کرد، تاکنون هیچ کدام از عوامل این اسیدپاشی دستگیر نشده اند .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز (یکشنبه ) خواستار  محدودیت برای خرید اسید و تشدید مجازات اسیدپاشی تا اعدام شدند.

یک دیدگاه

  1. (زهرا سعیدی برو خدا رو شکر کن که از جای مناسبی مورد تجاوزهای متعددی قرارگرفته ای وگرنه کارت به جراحی وبخیه های بیشتری می کشید) حیف پست ومقام نمایندگی تو و حیف حقوقی که مفت میگیری این حرف بود که زدی ؟ خوب حواست رو جمع کن مردم میتوانند جوابهای دندان شکنی به حرفهای سخیفت بدهند که نمونه اش را آورده ایم. باید متخاصم ومتجاوزقانونا محکوم شود حتی درحرف ویا کلام ونه مورد حمایت.

Comments are closed.