پرزیدنت ترامپ: اگر ایران علیه منافع آمریکا اقدام کند، با قدرت برخورد می‌کنیم؛ جمهوری اسلامی اصلی‌ترین رژیم حامی «تروریسم» است

دونالد ترامپ در حال ترک کاخ سفید برای سفر به ایالت پنسیلوانیا به خبرنگاران گفت: ایران اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد، اگر دست به اقدامی بزنند. اگر آنها دست به اقدامی بزنند با واکنش قدرتمند ما مواجه خواهد شد.

پرزیدنت ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه گفت: اگر ایران علیه منافع ایالات متحده دست به اقدامی بزند با واکنش قدرتمندی مواجه خواهد شد.

دونالد ترامپ در حال ترک کاخ سفید برای سفر به ایالت پنسیلوانیا به خبرنگاران گفت: ایران اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد، اگر دست به اقدامی بزنند. اگر آنها دست به اقدامی بزنند با واکنش قدرتمند ما مواجه خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: اما هیچ نشانه‌ای نداریم که آنها (دست به چنین اقدامی) خواهند زد.

رئیس جمهوری آمریکا در عین حال اضافه کرد: اما هیچ نشانه‌ای نداریم که آنها دست به چنین اقدامی خواهند زد.

پرزیدنت ترامپ روز یکشنبه ساعاتی پس از حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد با انتشار توییتری نه تنها رژیم اسلامی ایران را عامل این حمله معرفی نمود بلکه هشدار داد اگر ایران بخواهد وارد جنگ با آمریکاشود به گفته پرزیدنت ترامپ این پایان ایران خواهد بود.

پرزیدنت ترامپ در ادامه سخنان روز دوشنبه خود اظهار داشت:رفتار ایران با آمریکا خصمانه است و جمهوری اسلامی اصلی‌ترین دولت حامی «تروریسم» است.

دولت پرزیدنت ترامپ بر این عقیده است که اقدامات و سیاست های آشوب طلبانه رژیم اسلامی نه تنها منطقه خاورمیانه بلکه امنیت جهانی را با خطر روبرو کرده است بر همین اساس سیایت فشار حداکثری را در پیش گرفته اند با این هدف که رژیم  اسلامی تغییر رفتار داده و به گفته مقام های ایالات متحده از یک رژیم یاغی و حامی تروریسم در جهان به یک رژیم عادی تبدیل شود.

علی خامنه ای اما در آخرین موضع گیری خود مذاکره با آمریکا را سم مضاعف نامید و گفت:رژیم اسلامی سیاست مقاومت در برابر آمریکا را در پیش میگیرد.

یک دیدگاه

  1. سلام ، برای چندمین بار است که پیام میفرستم و اصلأ پیام‌ها را درج نمیکنید فقط امیدوارم از طریق سایبری با این پاسداران به مشکل بر نخورم . دوستان رادیو پیام اسرائیل ، جدیدأ در ایران رژیم دست به تبلیغات برای مذاکره نکردن با آمریکا زده است . شهرداری تهران یک سری بَنِر های تبلیغاتی و تابلوهایی را با عکس خامنه ای نصب کرده است که همان شعار مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با دولت فعلی آمریکا سم مضاعف است و یا شعارهایی با مضمون مقاومت ، نابودی سلطه و از این دست مفاهیم را در بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی نمایش میدهد . دقیقأ فضایی که در پروپاگاندای رژیم دیده میشود مانند زمان جنگ و یا دهه هفتاد است . اینجوری که من متوجه شدم با این کار مثلأ حس وطن دوستی مردم را میخواهند جریحه دار کنند .

Comments are closed.