تحلیلگر رادیو پیام اسرائیل: تحریم های جدید آمریکا، نشانه نیت براندازی رژیم است

نوع تحریم های جدیدی که پرزیدنت ترامپ علیه حکومت ایران و رهبران آن اعلام کرد، از دیدگاه تحلیلگر رادیو پیام اسرائیل، نشان تصمیم دولت آمریکا برای برانداختن رژیم کنونی می باشد و بی تردید، سران حکومت را سخت خشمگین ساخته و موجب هراس آنها شده، و در همان حال هرگونه امکان کنار آمدن بین طرفین را منتفی کرده است.

این بار، تحریم‌ها “بیت رهبری” را نشانه گرفته و ثروتی را که خامنه ای در طول سال های فرمانروایی بر ایران غصب کرده هدف قرار می دهد و نوعی ابراز همدردی با مردم ایران است که صاحبان اصلی ثروت می باشند.

به گفته این تحلیلگر، دو روز پیش، هنگامی که پرزیدنت ترامپ در سخنان خود ظاهرا به تمجید از حکومت ایران پرداخت و اظهار داشت که حتی حاضر است آن را تقویت کند، در واقع رشته تحریم های جدید آماده اجرا شده بود و سخنان ترامپ را باید نوعی بازارگرمی توصیف کرد.

رئیس جمهوری ایالات متحده گفته بود که اگر حکومت ایران از برنامه های اتمی دست بردارد، او می تواند بهترین دوست فرمانروایان تهران باشد. این سخنان چند بار دیگر توسط ترامپ بر زبان آورده شده بود و موجب گردید که خامنه ای او را “مرد رند” بنامد.

بی تردید، تحریم بیت رهبری و فعالیت‌های اقتصادی آن، از نظر مالی، تاثیر عمده ای بر خامنه‌ای و فرزندان و خانواده‌اش نخواهد داشت. ولی این، یک اقدام نمادین از جانب ایالات متحده است که نشان می دهد کل رژیم ایران و سرکردگان آن به فساد مالی دچار هستند و اموال ملت را غارت می‌کنند و باید به حکومت آنان پایان داد.

شماری از بلندپایگان حکومت اسلامی نیز در سخنان امروز خود (سه شنبه) گفتند که “تحریم رهبر و وزیر خارجه حکومت اسلامی ایران، راه دیپلماسی با دولت آمریکا را برای همیشه می‌بندد”.

مفهوم این سخنان آن است که تلاش دیپلماتیک به پایان راه خود رسیده است و تنها احتمالی که باقی می ماند، روی آوردن به واکنش‌های جنگی می‌باشد.

 

یک دیدگاه

  1. تمام آخوندهای حوزه های پول خورانیه
    سپاه رانتیه
    آخوندهای شیعه گستر=آخوند-چاق-کن داخل و خارج
    و نان-طلبان و منفعت-طلبان خارج و داخل

    اینک با تحریم شدن خامنه ای، الله مشرکی که به زبان کافر-دینساز، جانشین اللهی است که ساخت امثال خامنه ای است، تمامی نان به نرخ روزها و حتی دروغ باورانی که در آرزوی صاحب حوری در کنارهای نهرهای جاری عسلند، دچار گشنگی و کمبود صیغه خواهند شد.

Comments are closed.