شاهزاده رضا پهلوی: مردم ایران در انتظار حمایت آمریکا و جهان برای خیزش خود هستند

شاهزاده رضا پهلوی گفت: من گمان دارم که حتی امروز نیز مردم ایران در استانه خیزش همگانی قرار دارند

شاهزاده رضا پهلوی در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه “اسرائیل بیست و چهار” (آی تونتی فور) گفت که ملت ایران از رژیم کنونی و امکان تحول آن کاملا مایوس شده و اکنون هنگام آن است که برای تغییر کامل ساختار حکومتی اقدامات قاطعی صورت گیرد و ایرانیان امید دارند از حمایت ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان برخوردار گردند.

از شاهزاده رضا پهلوی در این مصاحبه پرسیده شد که آیا ایالات متحده باید همچنان در راه کشاندن رژیم ایران به تغییر ماهیت و گردن نهادن به هنجارهای بین المللی باشد و یا آن که دولت واشنگتن باید به مردم ایران یاری برساند که این حکومت را براندازند. شاهزاده رضا پهلوی گفت:

من گمان دارم که حتی امروز نیز مردم ایران در استانه خیزش همگانی قرار دارند. این امری است که در ماه های اخیر در نقاط مختلف ایران شاهد آن بوده ایم. من اطمینان دارم که دولت کنونی ایالات متحده بخوبی از این واقعیت آگاهی دارد.

در واقع می توانم بگویم که پرزیدنت ترامپ بیش از هر رئیس جمهوری پیشین درک می کند که مردم ایران چه می خواهند و از خواسته های آنان جانبداری می کند و من تصور نمی کنم که لزومی داشته باشد که ما مردم ایران را به خیزش فرا خوانیم. ولی پرسش اساسی آن است که چگونه و چه نوع کمکی را می توان در اختیار مردم ایران قرار داد که کارزار آنان را آسان تر کند.

شاهزاده رضا پهلوی در ادامه سخنان خود گفت که اگر جامعه جهانی به ملت ایران برای برانداختن این رژیم یاری برساند، به فتنه گری های حکومت نیز پایان داده خواهد شد و دیگری نیازی به روی آوردن به جنگ برای جلوگیری از این گونه رفتارهای رژیم نیازی نخواهد بود.

10 دیدگاه‌

  1. پرزیدنت ترامپ گفت که دوستان ایرانی بسیاری دارد و نیز بخاطر انسانیت مانع کشته شدن ۱۵۰ ایرانی شده است. ما هم سپاسگزاریم که از کشته شدن فرزندان و سربازان ایران زمین جلوگیری نمود. حکومت ایران مشروعیت خود را از دست داده است. پرزیدنت ترامپ دست دوستی به سمت رضا پهلوی دراز کند و پیام سازندگی بدهد و تهدید به ویرانی را از سر ایرانیان بردارد. مطمئن باشید با حمایت از رضا پهلوی ، همه مردم ایران دوستان خوب مردم و کشور ایالات متحده آمریکا خواهند بود. جنگ جز ویرانی و افسوس برای تمام جهانیان هیچ دستاورد دیگری ندارد.

  2. گامی اساسی در مسیر درست
    با درود به هم میهنان گرامی،
    ۴۰ سال رژیم مرگ و تباهی ولایت مطلقه فقیه درد مشترک همه ایرانیان میباشد. رهبران سیاسی گفتگو کنید!
    این برای هر ایرانی وظیفهُ ملی است، ازشاهزاده رضا پهلوی، سازمانهای مجاهدین و چریکهای فدائی خلق، حزب سکولاردمکراسی، حزب سبزها، حزب سوسیال دمکراسی، حزب ایران آباد، جبهه دمکراتیک و جبهه آزادی ایران، احزاب و سازمانهای کُردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان ایران، فعالین مدنی، همبستگی برای آزادی و حقوق بشر، مدافعان حقوق کودکان و زنان، سندیکاهای گارگری، تشکلات دانشگاهی و دانشجویی، کانون نویسندگان و هنرمندان، آزادیخواهان، ملی گرایان، مشروطه و جمهوری خواهان، تشکلهای کمونیستی و سوسیالیستی همبسته و متحد شویم تا بتوانیم کشورعزیزمان را از چنگال این آدمخوران آزاد نماییم!
    مطلق اندیشی وخود خواهی چیزی جز جنگ، سرکوب، دشمنی و جداسازی به دنیا ارمغان نداده است. درنگ بیشتر، فجایع بیشتر.
    بیاییم پایه های ایران آزاد فردا را با گفتگو، همکاری و همیاری ما امروز بنا کنیم.
    اتحاد ما مرگ رژیم است!
    ارادتمند سهراب پارسیان

  3. البته ملّت ایران در سال ۱۳۸۸ خیزش میلیونی کردند و ۸ سال ھم با بُردباری به اصلاحات روی آوردند۰ نتیجه آن شد که رژیم با وحشی گری بیشتر به جنایت پرداخت و آمریکا ھیچ کار اَرزَندہای نکرد۰

  4. زنده و جاوید باد سلطنت پهلوی. درود بر رضا شاه دوم تنها راه آزادی ایران و نجات دنیا از شر رژیم فاشیستی اسلامی کمونیستی ملایان. شاها دل به فدایت. چقدر متانت و سواد و داناییت را دوست دارم.

  5. ما ملت ایران از هرگونه ضربهآمریکا و اسراییل و هر کشوری به رژیم استبدادی علی خامنه ای عامل روسیه و پاسداران جنایتکارش استقبال می کنیم سپاس ما همدستی رژیم مافیایی حاکم بر روسیه و کره شمالی با رژیم جمهوری اسلامی را هم بر ضد ملت ایران تلقی کرده و درآینده ایران آزاد فراموش نخواهیم کرد که دوستان و دشمنان رژیم خونخوار جمهوری اسلامی چه کسانی بودند.

  6. درود بر شما با سپاس از اینکه راه درست و خردمندانه را انتخاب کرده اید و با درج و پخش مصاحبه رهبر مردم ایران پلهای دوستی و برادری برای فردای ایران را محکمتر و استوارتر نمودید …
    یک پیشنهاد اگر در پایان هر خبری که میگذارید آپشن شر کردن خبر نیز اضافه گردد بسیار مثمر ثمر خواهد بود تا ایرانیان بتوانند خبرهای شما را شر بکنند ..
    زنده باد رهبر دانای مردم ایران اعلیحضرت رضا شاه دوم وارث هویت و تاج و تخت ۲۵۰۰ ساله ایران و ایرانی.

  7. مرحله پنجم که فتح عراق هست انجام شده فقط مونده آخرین مرحله یعنی فتح بیت المقدس از عراق و بعد ظهور آقا امام زمان (عج)
    راه قدس از کربلا میگذرد!

  8. دنیا وبخصوص امریکا باید دست کمک به طرف شاهزاده رضاپهلوی درازکرده وتمام قد ازایشان حمایت کنند تامردم ایران دلگرمتراز قبل وبه پشتوانه شاهزاده مبارزه کنند واین رژیم اشغالگرراسرنگون کنند

  9. فکر کنم علیرضا، در بالا، به شوخی حرف زده. چون شتر فقط در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه! چرا که رژیم اخوندی و وپیروانشان اگر در خواب و رویا هم نباشند باید بدانند که خمینی غلط زیادی کرد که گفت ایران غنیمت جنگی است. یک مشت وحشی دزد از
    مال و منال ایرانیان میخواهند استفاده کنند و مثل زالو به مکیدن خون ما ادامه بدهند. کور خواندید.. برگردید بروید به همان وحشیخانه اتان که ریشه هایتان از انجاست. دست و پا و زبان بریدن و اویزان کردن از طناب دار را ببرید در همان جا پیاده کنید! ریشه تاریخ و فرهنگ ایران به گفتار نیک، کردار نیک و پندار نیک وصل است.

Comments are closed.