آفتاب عمر خودشان لب بام است، و از غروب تمدن دیگران سخن می گویند! تفسیر سیاسی، نوشته منشه امیر

دانلود فایل صوتی تفسیر

فرماندهان نظامی حکومت که می بینند چگونه کشورهای جهان برای دفاع از منافع خویش، علیه فتنه جویی های رژیم در شاخاب پارس بسیج می شوند و در اندیشه فرستادن رزمناو به سوی خلیج هستند، دوباره علیه اسرائیل زبان به تهدید می گشایند و با رجزخوانی های خود ادعا می کنند که اگر جنگی رخ دهد، و حمله ای از جانب ایالات متحده اتفاق افتد، اسرائیل با یک جنگ تمام عیار روبرو خواهد شد.

آن ها به خشم آمده اند که چگونه اسرائیل جرات می کند اعلام دارد که در شکل دادن به یک ائتلاف بین المللی برای تامین آمد و شد کشتی ها در خلیج فارس دخالت دارد و خود را بخشی از این نیرو می داند.

امیر حاتمی وزیر دفاع حکومت پیشتر گفته بود که اگر اسرائیل برای صادرات نفت ایران مشکلی ایجاد کند، مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.

پیشتر نیز گفته بودند که اگر اسرائیل غلطی بکند، نابودش خواهند کرد.

تصورشان آن است که اگر پای اسرائیل را به جنگ باز کنند، آنگاه دولت آمریکا از حمله نظامی به رژیم ایران هراسان خواهد شد، زیرا به ادعای آنان، دفاع از امنیت اسرائیل، از هرگونه اولویت دیگر دولت واشنگتن در خاورمیانه بالاتر و والاتر است.

بروند و درس دیپلماسی یاد بگیرند. ایالات متحده به دنبال منافع خویش است و اگر حمله و جنگ را لازم ببیند، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

آمریکا می داند، و رژیم ایران نیز باید بداند که اسرائیل خیلی خوب می تواند از موجودیت خود دفاع کند.

سپاهی حسین سلامی، ارزیابی می کند که اگر جنگی رخ دهد، به گفته او، این جنگ، علیه اسرائیل “تمام عیار” خواهد بود.

منظورش آن است که اسرائیل از سه سوی هدف حملات موشکی سهمگین قرار خواهد گرفت و از سوریه و جنوب لبنان و نوار غزه، صدها و هزاران موشک مانند باران سیل آسا بر سر اسرائیل فرو خواهد ریخت.

از الفبای استراتژیک چیزی نمی دانند و لاف می زنند و گزاف می گوید و یاوه بر زبان می رانند.

اگر آنها بخواهند ایالات متحده را به جنگ بکشانند، آن ها هستند که با یک جنگ تمام عیار روبرو خواهند بود و باید پرسید که آیا می توانند در برابر آن دوام بیاورند، و یا همانند حباب صابون در هوا هیچ خواهند شد؟

به قدرت موشکی خود می نازند و جز آن هیچ ندارند. نه نیروی هوایی دارند و نه نیروی دریایی آن ها در حدی است که موجب نگرانی دشمن باشد. در دفاع هوایی به موشک های خود می نازند و در دفاع دریایی، به قایق های تندرو خویش افتخار می کنند.

ولی اگر الفبای جنگ را می دانستند، می دانستند که این دو نیرو بسیار آسیب پذیر است و در حدی نیست که سرنوشت یک جنگ را رقم زند و پیروزی به دنبال داشته باشد.

آشفته گویی چون سپاهی حسین سلامی، در یک سخنرانی در کرمانشاه می گوید که دنیای غرب در حال افول است و آن چه که وی “اسلام ناب محمدی” می خواند، یعنی اسلام اهل تشیع در حال تابیدن است. بعد او یک به یک بر می شمرد که دشمن چه قدرت هایی دارد و رژیم ایران با چه بن بستی روبرو شده است.

حسین سلامی بیاید و توضیح دهد که در کجای دنیا آنچه که رژیم اسلامی راستین می نامد، در حال درخشندگی است؟

منظورش ایران است؟ خود امامان جمعه اعتراف می کنند و زبان به گله می گشایند که مردم به مسجد نمی آیند و در نماز جماعت حاضر نمی شوند.

اگر منظورش عراق است، در آنجا حکومت مرکزی می کوشد دم رژیم ایران را قیچی کند و دستور انحلال سازمان های تحت تسلط حکومت ایران را صادر کرده است

اگر سوریه را منظور دارد و این واقعیت را که رژیم اسد دوباره تقویت می شود و بر کرسی قدرت باقی می ماند، بداند و آگاه باشد که فردا، با پایان گرفتن جنگ داخلی، بشار اسد برای بازسازی کشورش، چاره ای ندارد جز آن که دست گدایی به سوی غرب و به ویژه ایالات متحده دراز کند تا بتواند خرابی های جنگ را جبران کند. سوریه برای بازسازی، به ده ها میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد. رژیم ایران این پول را از کجا بیاورد؟

اگر منظورشان لبنان است، بیش از سی و هشت سال از برپایی حزب الله می گذرد و این سازمان، نه تنها نتوانسته بر خاک لبنان مسلط شود، بلکه در فهرست تروریستی شماری از کشورها قرار دارد و ملت لبنان از آن متنفر است و آن را مزدور بیگانه می داند.

اگر نگاهشان به یمن است، چندین سال از جنگ داخلی دوباره در آن کشور می گذرد و حوثی ها جز تسلط بر صنعا و اطراف آن، هیچ نقطه دیگری را نتوانسته اند به تصرف درآورند و مسلما تا به دست گرفتن حکومت در سراسر یمن، فاصله بسیار دارند.

رژیم ایران از روز اول کوشید بر امیرنشین های دست یابد و بحرین نخستین طعمه حکومت بود. ولی سرشان به سنگ خورد و امروز بحرین به پایگاه بزرگ آمریکایی و شریک آشکار و پنهان اسرائیل مبدل شده است.

خمینی از سی سال پیش از آن که به قدرت برسد، در کتاب کشف الاسرار نوشته بود که جهان اسلام باید رژیم سعودی در عربستان را براندازد و کلید حرمین شریفین را از دست آنان بگیرد، و همچنان سرش به سنگ خورده است.

رجز خوان حسین سلامی می گوید: «خورشید دشمن، امروز رو به افول است و دشمن رو به زوال قرار دارد و در نقطه مقابل آن، شاهد درخشش و ترنم خورشید پرفروغ اسلام هستیم»

حتما منظور فرمانده سپاه پاسداران از این “درخشش و ترنم”، همانا سربریدن انسان ها به دست داعش و تجاوز به زنان و به برده فروشی کودکان، و در کنار آن، جنایات رژیم نسبت به مردم ایران و تجاوز جنسی به دختران باکره پیش از اعدام بوده است. درخشش و ترنمی بیش از این، در آن چه که رژیم ایران مدعی آن است نیافته ایم.

ولی باز گردیم به ادامه تهدیدهای جنگی فرماندهان نیروهای مسلح حکومت: آن ها بدانند که با آتش بازی می کنند و یک اشتباه کوچک و یا یک رویداد غیرعمدی و نابخردانه، ممکن است آتش جنگ را شعله ور سازد و رژیم ایران به بازی خطرناکی دست زده است که آبادانی و آینده ایران را به خطر می اندازد.

اسرائیل اهل جنگ نبوده و نیست. ولی همیشه از خود دفاع کرده و می داند در آینده نیز دفاع بکند. نیم قرن تمام کشورهای عرب دست اتحاد داده بودند که اسرائیل را نابود کنند و امروز دست همکاری را به سوی همین کشور دراز می کنند و پیشنهاد همکاری و همیاری دارند.

شما مرتبا عربده کشیدید و اسرائیل را در ظرف یک ساعت نابود کردید و آمریکا را در ظرف دو روز از صحنه روزگار محو ساختید و به قول خودتان، خورشید غرب را به افول کشاندید و خورشید اسلام ناب محمدی را فروزنده ساختید.

بس است. از این وراجی ها دست بردارید. این یاوه های شما را در هیچ مکان و زمان خریداری نیست.

ملت اسرائیل ایرانیان را دوست خود می داند و آن ها را در کنار خود می خواهد و نه روبروی خود.

نکته پایانی: ملت اسرائیل و یهودیان جهان از امشب (شنبه) به احترام یادروز ویرانی بیت المقدس یهود به سوگ می نشینند.

این نیایشگاه بزرگ یهودیان در اورشلیم، که بار نخست، به دست امپراطوری بابل ویران ساخت، با پول ملت ایران در دوهزار و پانصد سال پیش از نو بنا گردید.

کوروش بزرگ بود که یهودیان را از اسارت بابل آزاد ساخت و آنان را به اورشلیم باز گرداند تا بیت المقدس را از نو بنا کنند. و چون یهودیان با مشکلات مالی روبرو بودند، پادشاه ایران بود که از بیت المال ایرانیان پول فرستاد تا این مکان مقدس و این نماد ناسیونالیسم ملت یهود و نشان آزادی و استقلال آنان از نو بنا شود.

دو هزار و سیصد سال از آن تاریخ می گذرد، و امروز پلیدانی بر ایران پاک مسلط شده اند که آن نشان بزرگ انسانیت کوروش بزرگ را می خواهند نابود کنند.

سرشان به سنگ خواهد خورد، همانگونه که سران عرب نیم قرن کوشیدند و آب در هاون کوبیدند و به آرزوی خود نرسیدند.

فتنه آنان سراسر منطقه را فرا گرفته است و همانند کابوسی بر پیکر ملت ایران سنگینی می کند. ولی تجربه تاریخ نشان می دهد که چنین ستمگرانی از صحنه جهان نابود شده اند و اثر نیکی از خود باقی نگذاشته اند.

اورشلیم – شنبه بیستم امرداد ماه ۱۳۹۸، برابر با دهم اوت ۲۰۱۹

12 دیدگاه‌

  1. مشکل شما بااسلام است. چیزهای دیگر را بهانه کرده اید. اگر داعش خدای نخواسته نماینده اسلام بود، جایی حداقل درمیان کشورهای سنی پیدامی کردنه این که بارسوایی از جهان اسلام بیرون رانده شود وگوشه کنارها حیات نباتی درپیش گیرد. گویا “گیمرهای” سیا ومراکزدیگر خوب درس های اسلام شناسی را پاس نکرده بودند که” بازی داعش” این طور ختم به افتضاح شد!

    • از ابتدا روی کار اومدن حاکمیت ج.ا دروغ و هوچیگری آخوندها و حامیانش که یه مشت پاسدارهای که اراذل و اوباش خیابانی گذشته بودندب اشعارهای مرگ برامریکا و فلان کشور و فلان افراد شروع شد و ادامه دارد و همه ایرانیان می دونن این شعارها پوچ و توخالیست و با کوچکترین حمله پابفرار می گذارند، اگر خیلی شجاع هستن یه باردیگر انتخاب آزاد بگذارند و ببینن چند درصد مردم ایران اونها را قبول دارند، در جهان کدوم کشور وجودارد که مانند رژیم آخوندی با توسل به ارعاب و وحشت حکومت می کند و دور نیست که آخوندهای مرتجع و حامیانش به سطل زباله تاریخ افکنده خواهندشد. به امید آزادی ایران عزیز و پیوند با مردم اسراییل

      • ظلم هیچوقت پایدار نیست و ظالم در اتش خشم مظلومین گرفتار خواهند شد.به زودی از خاکستر ققنوس هزاران ققنوس برخواهند خواست و هراسی بر دل اهل ظلم خواهند اافکند که درسی برای تمام ظالمین شوند.ملت ما مردان روزهای سخت و شیران بیشه شجاعت

    • نه، مشکل اسرائیل اسلام نیست!
      مثل اینکه اینطور که من میبینم یا سواد نداری و یا اگر داری، حافظه گزینه ائی داری!
      یادت رفته از وقتی که رژیم منفور جنایتکار و فاسد جمهوری اسلامی به رهبری یک ابله خون آشامی بنام خمینی اومد سرکار تا الان هر روز میگن اسرائیل از صحنه روزگار باید حدف بشه؟!!
      یادت رفته روی موشکهاتون مینویسین اسرائیل باید نابود بشه؟!
      یادت رفته در آرژانتین با بمب ۹۵ زن و کودک و مرد یهودی بیگناه رو کشتید که هیچ ربطی به اسرائیل نداشتند؟
      یادت رفته قبل از به روی کار آمدن ضحاک اعظم ، خمینی ملعون و در زمان شاه فقید، چشم پزشکان اسرائیلی ریشه بیماری تراخم چشم رو در دورافتاده ترین روستاها ریشه کن کردند و مهندسین کشاورزی اسرائیل دشت قزوین و دگرنقاط ایران و با کارگیری از کشاورزی مدرن آباد کردند و همکاری علمی و نظامی و اطلاعاتی مخصوصا در مورد عراق بود؟
      یادت رفته که این اسرائیل بود که در زمان جنگ بهتون اسلحه و غذا میرسوند و در سه نقطه اگر اسرائیل به کمکتون نیامده بود الان بابای عرب داشتی و داشتی عربی صحبت میکردی؟
      نکنه یادت رفته که در اسرائیل بالاترین مقام قضائی عرب و وزیر آموزش و پرورش مسلمان هستند و در ارتش اسرائیل تعداد زیادی افسر و فرمانده عرب مسلمان وجود دارد.
      کاملا نحوه نوشتن جنابعالی حاکی از یک آدم بیسواد، مغرض و بی خرد رو دارد!
      شما انقدر تنفر و پلیدی وجودت رو گرفته که حتی حاضر به باز کردن یک کتاب برای پی بردن به حقیقت نیستی!
      ولی برای اطلاع تو نادان، این فقط اسرائیل نیست که رژیم پلید آخوندی دشمنش هست! بطور کلی رژیم جانی و فاسد آخوندی دشمن ایران و ایرانی و انسانیت است که کشور رو به فقر و بدبختی و فحشا و کثافت کشونده و هر ابله و نادانی از فساد و دزدی و اختلاسگری و جنایاتی که این رژیم سفاکیان میکند آگاه است بغیر از مانند تو!

  2. رژیم ددمنش جمهوری اسلامی مانند کسی شده که دارد تخت نرد بازی می کند و مهره هایش جفت جفت می رود۰ بهتر گفته شود به سوی حداکثر بی نظمی پیش می رود که این البته یکی از قانونهای فیزیک است که می گوید: جهان به سوی حداکثر بی نظمی پیش می رود۰ اینکه می آیند و با رسانه های خود که کنترل ۱۰۰٪ی روی آن دارند یاوه می گویند برای مردم ما چیزی عادی شده مانند خوردن و خوابیدن و چیزهای دیگر که نوشتن آنها را لازم نمی دانم۰ چطور می شود آدم خرمندی باور کند که کشوری مانند اسرائیل خدای نکرده سقوط کند۰ آنهم کشوری که از نظر تکنولوژی توان ساخت بهترین ابزارهای پیشترفته را دارد۰ اینکه می بینیم این کشور بیشترین انرژی خود را صرف ساختن وسایل نظامی و مخابراتی می کند مجبور است چون برای دفاع و حیات خود به آنها مانند هوا نیازمند است۰ اگر تهدید نمی شد امروز بهترین اتومییل ها و یا لوازم خانگی ساخت اسرائیل را می شد در اروپا ببینیم۰ چطور است کره جنوبی بتواند اتومبیل بسازد ویا ترکیه لوازم خانگی خود در فروشگاههای آلمان بفروشد ولی اسرائیل نتواند اینکار را بکند؟
    قوم یهود بسیار هوشمند است: آیا می دانید اتومبیل معروف آلمانی «پورشه» یکی از بنیانگذاران شرکتش یک یهودی است که متاسفانه کسی از او یاد نمی کند۰ کوتاه بنویسم مقاله ایی در اشپیگل آلمان خواندم با عنوان مردی پشت پرده پورشه// Adolf Rosenberger یکی از بینانگذاران این شرکت اتومبیل سازی بود که همراه با Ferdinand Porsche و داماد او Anton Piech در سال ۱۹۳۰/۳۱ میلادی آنرا پایه گذاری کردند۰ این شرکت که در شهر اشتوت گارت آلمان ساخته شد و هسته آنچه که امروز می بینیم هست , یکی از سهامداران آن شخصی است که در بالا از آن نام بردم۰ پورشه که در کارخانه بنز کار می کرد و طرح های پر خرجی داشت او را از آنجا بیرون کرده بودنند و بیکار شده بود و ویلای قسطی را که خریداری کرده بود نمی توانست بپردازد تا اینکه آدلف روزنبرگر مانند یک نجات دهنده رسید ۰ هنگامیکه نازی ها در سال ۱۹۳۳ قدرت را در دست گرفتند و این شرکت با نازی ها کار میکرد مشکل بزرگی برای روزنبرگر شد۰ در سال ۱۹۳۵ او را دستگیر کردند و به اردوگاه مرگ نازی ها فرستادند۰ جرم او این بود که با منشی شرکت که یک بانوی آلمانی بود دوست شده بود و این توهین به نژاد آلمانی محسوب می شد که خود را نژاد برتر می دانستند چون ایشان یهودی بودنند۰ پورشه و داماد او پیچ او را آزاد کردند و به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا نام خود را عوض کرد و Alan Arthur Robert گذاشت و منشی آلمانی شرکت که او را دوست داشت به امریکا گریخت و با او ازدواج کرد۰

    به کاربری به نام علی: شما اگر ایرانی هستید بایستی از فرهنگ و تمدن خودتان دفاع کنید و کاری هم به این مذهب صادراتی که با شمشیر به ما تحمیل شد , نداشته باشید چون اسلام سبب سوزانیدن بیش از یک میلیون جلد کتاب در دانشگاه گندی شاپور و دانشگاه حکمتانه و کتابخانه های مرو و سمرقند و غیره شد و اینکه انرژی نابود کننده برای آثار باستانی ما با تبر و جنایت های دیگر بود۰ بدانید که جای این مذهب فقط در خانه و مسجد است و نباید در مورد آن بحث کرد!

  3. سلامی به صفای دوستی دو ملت بزرگ ایران و اسرائیل.
    وقتی تاریخ نگار پیوند ملت ایران با یهودیان را ورق بزنیم خواهیم دید که گره های محبت و اخوت به هم گره خورده است و آنان بیشتر از سایر اقوام بهم نزدیک بودند و خواهند بود.
    در استراتژی حکومت فعلی ایران جنگ با اسرائیل بعنوان یک اصل بنیادی در اذهان جوامع نقش بسته است،که برای تقویت این استراتژی وطولانی شدن عمر حکومت وسردمداران رجزخوان آن گروه های مبارز را که در زمان آیت الله منتظری به رهبری مهدی هاشمی ( اورا اعدام کردند) وحیات خمینی تاسیس شد، و شاخه های نظامی چریکی مانند حزب الله لبنان وغیره وسامان دهی شیعیان در سایر کشورهای اسلامی وغیر اسلامی تاسیس شد.که تعدادی از این گروه های چریکی در بعضی کشورها لو رفت وباعث آبرو ریزی رژیم فعلی گشت.
    بعداً حزب الله لبنان بدستور سپاه قدس بعنوان یاری کننده ومرکز آموزش تروریست های بحرین،کویت،مناطق حساء وقطیف عربستان،حوثی های یمن و فلسطینیان ساکن در لبنان سوریه واردن در پادگان های سری صورت گرفت ودر نهایت هدف رژیم توسعه اندیشه تشیع و توسعه هیمنت ولایت فقیه وایجاد اسلامی متفاوت در دنیا است،و همه این تلاش برای بقای خودشان می باشد.
    در نهایت مردم ایران از این رجز خوانی ها خسته شدند وملت فهیم اسرائیل هم خوب می دانند که مردم ایران آنها را دوست دارند وبین رژیم ومردم شکاف بزرگی ایجاد شده، وبرای مردم اسرائیل صلح وصفا را از خداوند خواستاریم.

  4. اینکه رژیمی در آینده در بِزَنگاهی ناپیدا نابود شود که پیشگویی نیست۰ تا حالا بسیاری از رژیمھا نابود شدہ و دوباره بازگشته اند۰ حتی رژیمھای دینی ھم نابود و دوباره بازگشته اند ھمانند داستان یهودیت و اسرائیل۰

  5. البته از ۴۰ سال گذشته اسرائیل و مجاهدین خلق ادعا میکنند جمهوری اسلامی فردا سقوط خواهد کرد ! و از همین فردا گفتن ها چهار دهه گذشت و جمهوری اسلامی مقتدرانه در راه خویش استوار پیشتاز هست ! پس نتیجه میگیریم که اراده دنیا در برابر جمهوری اسلامی مثل تبل تو خالی است و این خط و نشان ها دیگر فایده ای ندارد برای تغییر یک هدف باید حرکت قطعی و فیزیکی کرد ! نه مثل رعد و برق فقط صدا داشته باشیم ! قابل تامل است که چرا جمهوری اسلامی در طی این چهار دهه هر روز قوی تر از گذشته شده ؟!

  6. درجواب کاربری به نام مهرداد :
    چون مخاطب قراردادید لازم شدچندکلمه نکاتی را توضیح دهم. اولاً اسلام به اندازه ی کافی وکیل وافراد اسلام شناس متخصص دارد که از آن دفاع کندوبه دفاعیات من به عنوان یک دانشجو نیازی ندارد. حتی خود اسراییلی ها چون حداقل زبان عربی را کامل بلدند (برخلاف اغلب غربی ها) می دانند که حملاتی که به اسلام می کنند درست نیست. ثانیاً ازطرز جواب دادن شما کاملاً مشخص است که نه درست مقاله ی بالاراخوانده اید ونه جملات مرا. اگر نوشتم “مشکل شما بااسلام است”، به صراحت جملات آقای منشه امیربود درمتن که کاربران می خوانند وقضاوت می کنند ومن اصلاً درمورد اسرائیل دربالا نفیا یا اثباتا چیزی ننوشتم.

    • جناب علی آقا باور کنید بینی ما از مذهبی که نامش را نمی برم پر شده اگر خوب به شیوه نگارش شما توجه شود که گفته اید: اسلام به اندازه کافی وکیل و افراد اسلام شناس متخصص دارد که از آن دفاع کند , آشکار می شود که شما یک سمپاتی نسبت به این مذهب دارید۰ چه خوب است که امروز تکنولوژی و یا شگرد شناسی هست که چیزهای فیزیکی (چیزهایی که وزن و حجم دارند و فضا را اشغال می کنند) با جهان Virtuell یا مجازی مرتبط می کند که آنرا اینترنت می نامند و ما با کمک آن می توانیم به صورت دیالوگ در باره مشکلات اجتماعی کشورمان گفتگو کنیم۰ در ایران دیالوگ چه در جهان حقیقی یا مجازی ممنوع است۰ چنانکه می دانید یکنفر روی منبر (مانند رهبر معظم) می رود و امر می کند بقیه باید گوش کرده و اجرا کنند و دهان ها را بسته اند و اگر کسی پرسشی را مطرح کند او را دستگیر می کنند۰ بر می گردیم به اصل موضوع: این مذهب چه در گذشته و یا حال به ما زیان و آسیب رسانیده و امروز کشور را به این روزگار سیاه کشانیده که مردم گرسنه و آواره شده اند۰ کودکان باید کار کنند و صاحب کارها از آنها استفاده جنسی می کنند۰ مادران باید تن فروشی کنند تا بتوانند فرزندان خود را غذا بدهند و بهترین جوانان میهن معتاد به مواد مخدر شده اند و با مرگ تدریجی روبرو هستند و هزاران مصیبت دیگر پرسش این که این مذهب آیا مشکل حل کرده یا ساخته است؟
      چیزی که برای من زیاد درد آور است این است که مردم در آنجا با اینهمه بد بختی که می بینند در ماه مشخص قمری از سال به خیابانها می آیند برای کسی که نام نمی برم و در ۱۴۰۰ سال پیش کشته شده توی سر و صورت خود می زنند و چه خرج هایی برای او نمی کنند۰ آش می پزند و پخش می کنند و غیره حالا بخوانید که چنین شخصی در باره ما ایرانیان چه گفته است: ” ما از تبار قریش هستیم و هوا خواهان ما اعراب و دشمنان ما ایرانی ها هستند. روشن است که هر عربی از ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است۰ ایرانی ها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد , زنانشان را به فروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت.” (منبع: سفینته البهار و مدینته الاحکام نوشته حاج شیخ عباس قمی برگ ۱۶۴) محمد ابن جریر طبری هم نوشته که در زمان حمله اعراب که طبرستان یا مازندران امروزی را به خاک خون کشیدند۰ شخصی که برای او گریه می کنند و اشک می ریزند با برادر خود در این کشتار دست داشته است۰ اگر مردم ما برای زندانیانی که آنها را اعدام می کنند و یا مردم گرسنه و رنج کشیده اشک بریزند آنها را دستگیر کرده و روانه زندان می کنند۰ درست مانند زمان نازی ها آنزمان در شهر Duisburg آلمان بانویی هنگام حمل کسانی که به ارودگاه مرگ می برند به گریه می افتد و خود را نمی تواند کنترل کند۰ نیروهای SS او را فورا دستگیر می کنند و به زندان می برند۰
      به هر حال شما که دانشجو هستید بیائید در آموختن دانش سرمایه گذاری کنید (بیشتر دانش بیاموزید) و بدانید که بیشترین سود و یا بهره را خواهید برد۰
      فردوسی می گوید: توانا بود هر که دانا بود// زدانش دل پیر برنا بود

  7. اگر خامنه ای با آمریکا مذاکره کند گروه های تندرو ۲ سوته خامنه ای را از مقام برخواهند داشتند پس نتیجه میگیرم خامنه ای هیچ کاره است و میبایست سیستم کلا عوض شود

  8. شیعه دومین مذهب بزرگ پیروان دین اسلام است و با سلاح شمشیر در برابر سنی اولین مذهب دین اسلام قد علم کرد و امروز در جهان متمدن با سلاح موشک دوباره قد علم کرده است و ولایت شیعه و ولی فقیه مسلمانان جهان را با فریاد الله اکبر موشک اکبر را به جهان متمدن معرفی می سازد و فریاد متوازن مسالمت آمیز را با فریاد متواضع مسالمت آمیز به یدک می کشد؛:

Comments are closed.