شبکه های اجتماعی فارسی زبان: «رادار گریزهای اسرائیلی، همه مواضع پاسداران را عکسبرداری کرده اند»

یک روزنامه آمریکایی نوشت که اخیرا گفتگوهای محرمانه ای بین اسرائیل و رهبران امارات عربی متحده انجام شده که هدف از آن ایجاد همآهنگی در امور دفاعی، برای خنثی کردن نیت های تعرضی حکومت اسلامی ایران بوده است. روزنامه وال استریت جورنال، در گزارش خود نوشت که این دیدارها به تشویق و دلگرمی ایالات متحده برگزار گردیده است. دولت واشنگتن از مدت ها پیش می کوشد امیرنشین عرب حوزه شاخاب پارس را علیه حکومت ایران بسیج کند.

خبر دیدارهای محرمانه در ابوظبی، در حالی انتشار می یابد که ییسرائل کاتس وزیر خارجه اسرائیل هفته پیش فاش ساخت که اسرائیل در ائتلاف پیشنهادی ایالات متحده برای حفظ امنیت در خلیج فارس نقش مهمی به عهده گرفته است.

منشه امیر در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که اسرائیل می تواند سه وظیفه را در این زمینه به عهده بگیرد که مهمترین آن ها امور اطلاعاتی و تاکتیکی علیه رژیم ایران می باشد. او همچنین گفته بود که حضور اسرائیل در این نیرو، موجب قوت قلب امیرنشین ها می شود و آن ها را تشویق می کند که در طرح پیشنهادی، نقش فعال تری به عهده بگیرند. به گفته این تحلیلگر، در صورتی نیز که نزاع رژیم ایران با ایالات متحده به یک درگیری جنگی بیانجامد، اسرائیل می تواند در امور لوجیستیک کمک شایسته ای در اختیار ارتش ایالات متحده قرار دهد.

بسیاری از جنگ افزارهای موجود در اسرائیل، در چنین صورتی می تواند مورد استفاده ارتش آمریکا در منطقه قرار گیرد.

در روزهای اخیر گزارش هایی در شبکه های اجتماعی فارسی زبان انتشار یافته که ادعا می کند جنگنده های رادار گریز اسرائیلی از نوع اف ۳۵ بر فراز خاک ایران پروازهای متعدد اطلاعاتی انجام داده و از همه مراکز مهم نظامی و تسلیحاتی سپاه پاسداران و ارتش عکس گرفته اند. اسرائیل نسبت به این گزارش واکنشی نشان نداده است. اسرائیل همچنین دارای دو ماهواره اطلاعاتی در فضا می باشد که قادر است همه تحرکات در سراسر خاک ایران را زیر نظر داشته باشد.

3 دیدگاه‌

  1. ای درود بر ملت اسراییل و خلبانهای اسراییلی ، واقعا از پرواز جنگنده های رادار گریز اسراییل بر فراز ایران خوشحالم و باور به متجاوز بودن آنها ندارم. احساس می کنیم که اینها آماده اند که متجاوزان واقعی رژیم شیطانی ولایت فقیه را بیرون کنند. درود

Comments are closed.