دختری که در مسابقات “دختر شایسته” در مانیل از جانب ایران شرکت کرده، از بازگشت هراس دارد


بهاره زارع بهاری دختر ایرانی که در مسابقات دختر شایسته مانیل خود را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود، گفت : از بازگشت به ایران واهمه دارم ، مقامات جمهوری اسلامی با انگیزه های سیاسی، به او اتهاماتی وارد کرده اند و می خواهند وی را مجازات کنند.
بهاره زارع بهاری ، که از ۵ سال پیش در فیلیپین دندانپزشکی می‌خوانده و بدون مشکلی، به این کشور رفت و آمد داشته است . در مسابقات ملکه زیبایی بین المللی در مانیل، شرکت کرده و در حین برگزاری مسابقه عکس شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد پیشین ایران و منتقد رژیم جمهوری اسلامی، را بالا گرفت و این امر خشم حکومت ایران را به همراه داشته است .
بهاری گفت : آنها یک پرونده جعلی در ایران برای من درست کرده اند. الان به مدت یک هفته است که فرودگاه فیلیپین هستم و تقاضای پناهندگی داده ام .
یک سخنگوی وزارت دادگستری فیلیپین گفته است که پرونده پناهندگی بهاره در “موعد مقرر” مراحل رسیدگی را طی می کند.
بهاره گفته است اگر فیلیپین او را به ایران بازگرداند، در صورتی که اعدام نشود، “دست کم به ۲۵ سال زندان” محکوم خواهد شد.

2 دیدگاه‌

  1. مشکل از خودته دختر خوب
    وقتی جریان رو سیاسیش میکنی و عکس شخصی که دشمن جمهوری اسلامی هست رو بالای سر میگیری توقع داری با احترام بیان استقبالت؟؟؟؟
    البته تو که به هدفت خواهی رسید که همان پناهندگیه ولی درست نیست بخاطر رسیدن به امیال شخصی بعنوان نماینده ایران و ایرانی خودت رو معرفی کنی چون زنان آزاده زیادی توی ایران هستن که پشیزی هم ارزش برای کشورهای دیگه از لحاظ سیاسی قائل نیستن چرا؟؟؟؟ چون وطن پرست واقعی هستن نه فقط اسم وطنپرست رو یدک بکشن و برای رسیدن به امیال شخصی وطن و آرمانهای وطن رو به قیمت ناچیزی به دشمنان ایران بفروشن

  2. پیشنهاد میکنم که این جمله را در بالای صفحه پیام رادیو اسرائل بنویسیدکه همکان بخوانند
    © بنیاد پیکار با یهود ستیزی – کلیه حقوق محفوظ است.
    رادیو پیام اسرائیل از کوکی‌ها استفاده می‌کند. رادیو پیام اسرائیل، اطلاعات شخصی کاربران را ذخیره نمی کند و هیچ نوع اطلاعاتی از کاربران خود را در اختیار نهاد و یا شخص سومی قرار نمی دهد

Comments are closed.