گوگوش و سیاوش قمیشی اولین ترانه مشترک خود را به چهل سال مبارزه مردم ایران تقدیم کردند

گوگوش با همکاری سیاوش قیمشی دو آهنگ جدید منتشر کرد. این نخستین همکاری این دو چهره نامدار موسیقی ایران است و با حال و هوای اعتراضات اخیر در ایران تنظیم شده است.

سیاوش قمیشی آهنگساز این آثار است و در یکی از ترانه ها نیز با گوگوش همخوانی می کند.

این ترانه ها «چهل سال» و «شاهد» نام دارند و توسط «رها اعتمادی» شاعر نامدار ایرانی سروده شده است.

این عنوان اشاره ای است به چهل سال حکومت جمهوری اسلامی که در این ترانه به «کابوسی» توصیف شده که مانع خواب، سحر شدن و تابش مردم است.

 

 

4 دیدگاه‌

  1. من پیغامی در این شعر و آهنگ ندیدم که با عنوان مطلب که مبارزه اسمش است هم اهنک باشد، صدای قویتری و محتوای شعری مناسب تری لازم است که حالت تشویق و مبارزه به گرفتن حق از دست رفته ما ملت ایران باشد، نوع آهنگ و طرز خواننده آن هم حالت تکراری کارهای گوگوش داشت.

  2. غده سرطانی جمهوری دزدان اسلامی رو درآوردن کمی دردناکه ولی بزودی تموم خواهد شد.
    زنده باد آزادی… با ارزشترین هدیه پرودگار جهانیان به انسان.

  3. فرهنگ درخشان ایرانی رفتارنیک پندار نیک گفتار نیک و احترام به زندگی و زنده بودن همه جانداران اساس حقوق بشر امروز است این فرهنگ هرگز نمرده است و همیشه خواهد بود و زرتشت هم نگفت من یواشکی با خدا در ارتباطم و پیامبرم بلکه او بهترین و باوجدان ترین متفکر دنیا بود که تمام پلیدی ها را از زندگی انسان ها و حیوان ها پاک کرد و نشان داد که همه انسان ها با هم برابرند و خدا همه را دوست دارد و خدا بنده برگزیده ندارد که مستثنا از بقیه باشد آن قدر این انسان مترقی و با فرهنگ بود که برده داری در ایین زرتشت اصلا جایی نداشت و شرافت انسان ها بسیار محترم بود و به محیط زیست احترام زیاد می گذاشت ولی حالاچه چه قدر دمای کره زمین بالا رفته و پیامد های دیگر آن چه قدر جان انسان ها بی ارزش و بازیچه افکار شیطانی است

Comments are closed.