حمله اسرائیل به مواضع و نیروهای سپاه پاسداران در سوریه و کشته و مجروح شدن ده‌ها عضو سپاه پاسداران

شامگاه جمعه مواضع سپاه پاسداران در فرودگاه نظامی العزه و حومه دمشق هدف حملات موشکی اسرائیل قرار گرفت

حمله اسرائیل به مواضع و نیروهای سپاه پاسداران و کشته و مجروح شدن ده‌ها عضو سپاه پاسداران ایران در سوریه و باز هم سکوت و درماندگی سپاه پاسداران

شامگاه جمعه مواضع سپاه پاسداران در فرودگاه نظامی العزه و حومه دمشق هدف حملات موشکی اسرائیل قرار گرفت.

همزمان پایگاه موشک های زمین به زمین سپاه در تیپ ۴ معظمیه دمشق هدف حملات موشکی اسرائیل قرار گرفت.

منابع رسمی سوریه ابتدا این حملات را رد کردند و صدای مهیب انفجار های این حملات را ناشی از اتصال برق و آتش سوزی توصیف کردند.

سپس اعلام کردند حملاتی انجام گرفته که با سیستم پدافندی ارتش سوریه دفع شدند.

این در حالی است که شبکه حقوق بشر سوریه تایید کرده که تعداد قابل توجهی که هویت آنها اعلام نشده کشته و زخمی شدند.

سپاه پاسداران تا کنون درباره این اخبار سکوت کرده است.

این ۲۰۷ مین حمله موشکی و هوایی اسرائیل در چند ماه گذشته به مواضع سپاه پاسداران در سوریه است که مانند همیشه از طرف جمهوری اسلامی بدون جواب مانده است.

البته مقامات جمهوری اسلامی همواره اسراییل را تهدید به نابودی می کنند اما تاکنون در برابر حملات اسراییل سکوت اختیار کرده است.

دولت اسراییل چندی پیش اعلام کرد که سپاه پاسداران باید سوریه را ترک کند در غیر این صورت اسراییل این حق  خود میداند که وارد عمل شود.

4 دیدگاه‌

  1. درود بر ارتش نیرومند اسراییل. درود بر سیاستمداران اسرائیلی که ماهیت تجاوزکارانه رژیم فاشیستی اسلامی اشغالگر ایران را فهمیده اند. فاشیسم سیاه هیچ زبانی به جز زبان زور و قدرت برق آسا را تمکینی نمی کند.
    پاینده ایران، پاینده پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران. درود بر روان پاک محمد رضا شاه پهلوی آریامهر.

  2. دست برادران اسرائیلیم درد نکند این است ان اقتداراسمان یهوه این بی سرو پاهای حکومت الامی را فقط اسرائیل است که زیر پا له میکند به حقیقت . اسرائیل تنها نورجهان است و بس.

  3. باید از سپاهیان نادان پرسید که چرا حکومت ایران به اسم مدافعان حرم جوانان ایرانی را برای مبارزه با سلفیها (داعش) در عراق و سوریه به کشتن داد اما برای واگذاری قبله اول مسلمین به همین سلفیها (حماس) از جان و مال ملت ایران دوباره هزینه میکند.

Comments are closed.