6 دیدگاه‌

  1. متاسفانه رژیم تهران تصمیم به ساخت تونل های زیرزمینی مخفی درجنوب سوریه برای انتقال سلاح و موشک به حزب الله لبنان گرفته تا ازحمله هواپیماهای جنگی اسرائیل محفوظ باشند و می توان با بمب های سنگرشکن قوی نقشه رژیم تهران را نابود کرد وقابل ذکرهستش که فرماندهان حزب الله لبنان و سپاه ایران همیشه با یک جت شخصی بطورمخفیانه ازشمال ومرکز اسمان عراق وارد سوریه میشوند وارتش ودولت اسراییل میتوانند برای مقابله وهدف قراردادن این فرماندهان جنایتکار رژیم تهران دولت وارتش اسراییل بادوستی با دولت اردن هاشمی میتوانندبا احداث یک پایگاه هوایی دراردن وباگشت شبانه برفراز اسمان ومرز اردن وعراق میتوانند با هواپیماهای جنگی جت های شخصی فرماندهان سپاه وحزب الله را دراسمان نابود کنند ساعت پرواز این جت های شخصی فرماندهان جنایتکار سپاه وحزب الله لبنان به ساعت محلی عراق نیمه های شب انجام میشود خواهشا مطالب را به دولت وارتش اسراییل گزارش نمایید واین مسئله خیلی برای امنیت اسراییل مهم هستش من این اطلاعات را از اقوامی ودوستانی که در سپاه هستن بدست اوردم وفقط ازطریق برنامه شما میتونستم به گوش. دولت وارتش اسراییل برسانم مامردم ایران همیشه دوستی قدیمی با مردم اسراییل داریم وفقط سیاست های خصمانه رژیم تهران باعث جدایی دو ملت شده پاینده با شاهنشاه و ولیعهد ایران وبانو فرح پهلوی وپاینده ملت وارتش اسراییل

  2. سلام- بله درست است ایرانی همیشه دوست مردم کشور اسرائیل بوده است. جدای ازاین آنقدر زالوصفت وگرگ در لباس بره و مزور ودروغگو ودزد آخوند و دجال در کشورمان هستش که باید اول و مهمتر از همه چیز دست وپای این اختلاس کنندگان سازمان یافته حکومتی بااصطلاح اسلامی و شیعه که از بیت المال و جیب مردم ایران ارتزاق میکنند و همچنان بطور وحشیانه میدزدند کوتاه گردد. دزدان و دشمنان واقعی دو ملت سرفراز همینجا هستند وایجاد دشمن فرضی و خیالی بنام ملت یهود ویا کشور و دولت رسمی و قانونی اسرائیل حقه بازی بیش نیست که سر مردم ایران را همچنان به اینگونه مزخرفات سرگرم میکنند تا به چپاولهای چهل ساله خودشان در حکومت جمهوری اسلامی ایران ادامه بدهند.

  3. بالاخره پول و اموال مردم ایران در بانکها و موسسات مالی و اعتباری حتی دارای مجوز از بانک مرکزی باید طوری به یغما برود تا هزینه موشک و تونل و… در سایر کشورها تامین گردد. خوب دولت ایران میخواهد که انقلاب اسلامی ایران را گسترش و صادر نماید. دشمنان این مردم همینجا هستند و دروغ میگویند که آمریکا یا اسرائیل هستش.

  4. مال و منال و پولهای مردم ایران در اکثر بانکها و موسسات مالی و اعتباری حتی دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی با هماهنگی ریاست کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باید خرج موشک و تانک و نیروی انسانی در سایر کشورها شود. دولت ایران چهل سال است که انقلاب اسلامی ایران را صادر میکند و به نفوذش برای تسلط بیشترو گسترش افراطی گری تلاش میکند. مردم ایران این حکومت جعلی را نمیخواهند و نیاز۱۰۰٪ به تغییروبرچیده شدن دارد.

  5. واقعا صدای رویایی داره صدای افیر بن شیتریت. ما اصلا با اسراییل مشکلی نداریم آرزو داریم ۱۰ روز در تا آویو گردش کنیم غذای محلی عبری بخوریم.

  6. درود به آقای امیر
    سوالم از شما این بود که در رسانه های ایران همواره از تلاش و توطئه اسراییل برای تجزیه ایران گفته میشه
    با این استدلال که کشورها باید در حد اسراییل کوچک شوند تا قدرتی در برابر قدرت اسراییل نباشند و همچنین با اختلافات به خود مشغول شوند ، جواب شما به این تحلیل چیه و آیا اینکه سوای حکومت فعلی اسراییل از تجزیه ایران حمایت میکنه یا یکپارچگی ان؟؟؟

Comments are closed.