سلامی: از سوریه بلندی ها گولان را تصرف، و اسرائیل را اشغال می کنیم!

 

حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، روز گذشته (پنجشنبه) دوباره زبان به تهدید گشود و از جمله با لحن افتخارآمیزی گفت که رژیم ایران توانسته است با قدرت نمایی در منطقه، امنیت و موجودیت اسرائیل را سخت به خطر اندازد.

سلامی که در دیدار با روسای دادگتری و دادستانی رژیم سخنرانی می کرد، فتنه گری های حکومت در کشورهای منطقه را مورد تائید قرار داد و گفت: «دشمنان را در عراق، بحرین، سوریه، لبنان و یمن که در حال قدرت سازی هستند، تحت کنترل داریم و امروز دشمن پراکنده شده و نظام ایران قدرتمند است».

این سخنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در واقع تائیدی بر ابعاد و میزان گسترش دخالت های نظامی و آشوبگرانه رژیم در کشورهای منطقه است و اتهامات عنوان شده علیه رژیم ایران توسط رهبران کشورهای دیگر را مورد تائید قرار می دهد. حکومت ایران بارها به دخالت در اوضاع داخلی بحرین متهم شده و همچنین با قاطعیت گفته شده که ایران پول و موشک و جنگ افزارهای دیگر در اختیار نمیه شیعیان حوثی در یمن قرار می دهد و در سوریه به کشتار مردمان آن کشور می پردازد و در لبنان می کوشد توسط حزب الله، بر آن کشور مسلط شود.

حسین سلامی با صراحت تائید کرد که رژیم ایران خود را درگیر یک جنگ واقعی می داند. جانشین فرمانده سپاه پاسداران در این زمینه گفت: «ما اکنون در جنگ هستیم، منتها این جنگی است که در آن دست بالا را داریم».

او در اثبات ادعای خود گفت: «علت برتری ما در این جنگ آن است که خطوط نگرانی دشمنان را کشف کرده ایم». اشاره سلامی به این واقعیت شناخته شده است که اسرائیل همیشه نسبت به امنیت خود حساسیت نشان داده است و کشورهای دیگر نیز از موجودیت خود دفاع می کنند و شناسایی این واقعیات ها، هیچگونه تخصص ویژه ای نمی خواهد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، در ادامه تهدیدهای جنگی خود علیه اسرائیل گفت: «ما توانسته ایم فاصله بین مرگ و زندگی اسرائیل را خیلی کوتاه کنیم». منظور سلامی، حضور گسترده سپاه پاسداران در سوریه بود. او افزوده گفت: «سران دولت اسرائیل می دانند اگر بلندی های گولان (یا به گفته او جولان) تصرف شود، و عقب نشینی نیروهای اسرائیل آغاز گردد، آن وقت یک بازی دومینو آغاز می گردد».

سلامی در ادامه سخنان خود، عملا هشدارهای اسرائیل را در مورد خطرات حضور نیروهای نظامی رژیم ایران در سوریه مورد تائید قرار داد. او گفت: «این در حالی است که دقیقا در کنار مرزهای رژیم اشغالگر، فرزندان متنوعی از امت اسلام، با آرمان های ضد سهیونیستی قرار دارند و همه به دنبال محو این رژیم هستند».

یادآوری می شود: علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی حکومت در روزهای اخیر گفته بود که رژیم ایران حتما کشته شدن هفت تن از افراد سپاه پاسداران در پایگاه هوایی تی چهار در سوریه را تلافی خواهد کرد. پیش از او، علی اکیر ولایتی مشاور امور بین المللی علی خامنه ای نیز تهدید مشابهی را عنوان کرده بود

4 دیدگاه‌

  1. عوامل ایران خبرنگاران مستقل رادیو فردا و دیگر منابع خبری را با ضرب و تهدید از مناطق کردنشین عراق و سوریه و ترکیه اخراج کرده اند و هرجنایتی با هر اندازه وسعت هرگز در خبرگزاریها منعکس نمیشود یا بسیار کم اهمیت جلوه میدهند اما در زمینه کاربرد سلاح های شیمیایی در سوریه که توسط عوامل وابسته ایران با هدف زمینه سازی سرنگونی بشار اسد، خبرهای اغراق امیز امیخته با دروغ و بزرگنمایی و اجازه ورود خبرنگاران مستقل منعکس میشوند درحالیکه کشته های عفرین سوریه توسط ترکیه جنایتکار و مزدور ایران بمراتب بیشتر است.

  2. در حال حاضر که ما با صدور انقلاب تبدیل شدیم به بهترین بازاریاب فروشندگان اسلحه (آمریکایی, اروپایی و حتی روسی) در خاورمیانه (به کشورهای عربی, ترکیه و اسراییل).
    و البته در این راه هر آنچه داشتیم را تاراج کردیم از خون جوانان کشور گرفته تا شرافت و اخلاق.
    کی این گوشهای سنگین شنوا خواهد شد.
    حکومتی که حتی یک جسد پوسیده هم برای آن تهدید امنیتی است کجا و ادعای قدرت منطقه ای بودن کجا.

  3. این پسماند دزدان مدینه آدمو دیونه میکنن مردم از خنده فکر کردین ارتش اسرائیل شوخی داره با کسی فکر کردین ارتش اسرائیل مردم بی کس ایران هستن بزنید بکشید بدزدی آب از آب تکون نخوره . ارتش اسرائیل سران سپاه را میکنه مرغ تخم گزار.

  4. شهرهای کشورهای عربی و عبری در گذشت زمان های دور و نزدیک توسط ولایت شیعه تحت زورآزمائی و تصرف و اشغال در آمده است و ولایت شیعه در جوار انرژی هسته ای حق مسلم ما است؛ جوار گشائی را حق مسلم ولایت شیعه محسوب خواهد کرد بعبارتی دیگر تنب کوچک و تنب بزرگ و ابوموسی؛ عربی عبری به ولایت شیعه تعلق دارد؛ حال اسرائیل و موسی خود داند

Comments are closed.