خامنه ای ابراز نگرانی می کند که در سال خورشیدی آینده، رژیم با مشکلات بسیار جدی روبرو گردد

ابراز نگرانی خامنه ای در مورد آنچه که کمتر از چهار ماه دیگر ممکن است در ایران روی دهد، آن است که به دنبال اجرای تحریم های اقتصادی ایالات متحده علیه رژیم ایران، درآمد رژیم از فروش نفت به حداقل کاهش یابد

علی خامنه ای در یک سخنرانی ابراز نگرانی کرد که در سال خورشیدی آینده، ممکن است حوادث ناگواری برای رژیم رخ دهد و گفت: «ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه کشیده باشد و همه باید حواسشان را جمع کنند. سال خورشیدی جدید، کمتر از چهارماه دیگر فرا می رسد.

علی خامنه ای در سخنان خود افزوده گفت: «نقشه آمریکا این است که به کمک تحریم ها و کارهای ضد امنیتی در کشور ما، اختلاف و جنگ داخلی براه اندازد و مشکلات ایجاد کند».

رهبر حکومت اسلامی ایران در حالی چنین قدرتی را به ایالات متحده نسبت داد، که خود در گذشته بارهای ادعا کرده و گفته بود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خامنه ای این سخنان را در دیدار امروز (چهارشنبه) با شماری از خانواده های سربازان جان باخته ایرانی در جنگ هشت ساله با عراق بیان داشت.

ابراز نگرانی خامنه ای در مورد آنچه که کمتر از چهار ماه دیگر ممکن است در ایران روی دهد، آن است که به دنبال اجرای تحریم های اقتصادی ایالات متحده علیه رژیم ایران، درآمد رژیم از فروش نفت به حداقل کاهش یابد و ذخیره ارزی کشور خشکانده شود و بحران اقتصادی، اوضاع رژیم را فلج کند.

نگرانی حکومت آن است که با ته کشیدن ذخیره ارزی، حکومت قادر نباشد مایحتاج عمومی را همچنان از خارج وارد کند. آگاهان ارزیابی می کنند که در چنین وضعی، گروه های بسیار گسترده تری از مردم به خیابان ها خواهند ریخت و به تظاهرات گسترده دست خواهند زد که احتمال می رود به تدریج گسترده شود و به یک موج خروشان مبدل گردد و موجب برافتادن رژیم شود.

خامنه ای در سخنان امروز خود، همچنین ادعا کرد که آن چه وی “دفاع مقدس” (یعنی جنگ هشت ساله با عراق) می نامد، تمام نشده است و همچنان ادامه دارد. وی در این رابطه گفت: «دشمن در تهاجم به معنویات شکست خواهد خورد»

اشاره خامنه ای به مقاومت دلیرانه سربازان ایرانی در برابر تهاجم نظامی صدام حسین بود. ولی آگاهان می گویند که در آن هنگام، مردم ایران برای نجات وطن خویش به جبهه رفته و با صدام می جنگیدند. ولی امروز، اگر ایالات متحده دست اتحاد بدهد، گروه های گسترده ای از مردم، علیه رژیم به پا خواهند خاست و با ایالات متحده، برای برانداختن رژیم، با اشتیاق بسیار، همکاری خواهند کرد.

3 دیدگاه‌

  1. فعلاً خود رژیم پلید ودجال جمهوری اسلامی ایران به رهبری فرزانه فراماسون مذهبی خود توانسته چهل سال تمام نقشه شوم برعلیه ملت خودش ودنیا بکشد. حالا اگر آمریکا وانگلیس و… یک نقشه خوب برای نجات ایرانیان عزیزبکشند دستشان راهم می بوسیم وشدیداً استقبال میکنیم که مردیم از این ظلم ستم ودزد بودن رژیم ایران.

  2. خاک برسرسران رژیم دزد جمهوری اسلامی ایران باد که توان پرداخت حق وحقوق قانونی وشرعی وعرفی این کارگران واین زحمتکشان جامعه را ندارد. آخه یکی میپرسه پس مجتبی خامنه ای نور چشم رهبر چگونه به دزدیها وچپاولگریهایش ادامه بدهد؟؟ مگه آخوند حق وحقوق غیر از خودش را قبول دارد؟؟

Comments are closed.