خامنه ای کارتون بازی می کند!

خامنه ای به جای آن که قرآن بخواند و نماز بگزارد، کارتون بازی می کند و در تلویزیون کارتون تام و جری تماشا می کند که در آن گربه همیشه بازنده بود.

این را ما نمی گوئیم، خودش گفت و نتیجه گرفته که آمریکا نیز همانند آن گربه، همیشه بازنده است.

این ارزیابی نشان می دهد که خامنه ای حافظه ندارد که به یاد آورد چه کسی بازنده و چه کسی برنده شده است.

یادش رفته که خودش دستور “نرمش قهرمانانه” داد و حالا همان برجام را نیز آمریکا باطل می داند.

خامنه ای ادعا می کند که آمریکا در این بازی بازنده شده و در آینده نیز بازنده خواهد شد.

آیا واقعا همین طور است؟

آیا تا بحال دیده اید که مقامی در حکومت اسلامی ایران اعتراف کند که در موردی شکست خورده است؟

بعد هم، اگر خامنه ای کوچکترین آشنایی با اوضاع بین المللی داشت، می دانست که شرایط او خطاب به کشورهای اروپایی، هیچ یک بخت عملی شدن ندارد.

تازه اگر اروپا حتی صد در صد هم با رژیم ایران همکاری کند، قادر به اجرای خواسته های خامنه ای نخواهد بود و آمریکا از خواسته های خود دست برنخواهد داشت و ترامپ تهدید کرده است که اگر رژیم ایران غنی سازی را از سر بگیرد، عاقبت خوشی نخواهد داشت.

بی تردید آمریکا دست بردار نیست و از طریق تحریم های شدید اقتصادی خواهد کوشید رژیم ایران را به راه آورد.

حالا پرسش آن است که اگر آمریکا از طریق فشار و راه های مسالمت آمیز نتوانست به هدف برسد، کدام راه در برابرش باقی خواهد ماند؟

در هر حال، آمریکا ثابت کرده که شوخی نمی کند!

 

14 دیدگاه‌

  1. ایشان فقط کارتون بازنیستند بلکه منقل وآتش باز!! نیزتشریف دارند وگرنه قادربه دروغگوئی ومهمل بافی وشارت وشورت کردن
    نخواهندبود .

  2. جناب امیر گرامی، آیت الشیطان خامنه ایی در گفته هایش اعتراف آشکاری هم کرده است،و آن اینکه خودش موش صفت،موزی و غیرقابل اعتماد،و ترسو و کثیف است.آغاز پایان این بیمار سادیسمی و مزدورانش فرا رسیده.

  3. ولی دوازده سال پیش یک استاد دانشگاه رژیم بنام حسن بلخاری به نحو دیگری کارتون تام و جری را تفسیر میکرد و میگفت اون موشه اسرائیله و گربه هم مظهر دشمنانش میباشد.
    فکر کنم آقای بزرگ به غیر از پروستات به بیماری آلزایمر هم مبتلا شده و دیدگاه های قبلی نظامش را فراموش کرده است و حالا خودش را در جایگاه جری و آمریکا را در لباس تام مجسّم میکند.
    تصور میکنم تراوشات اذهان معیوب این موجودات ، حاصل مصرف مواد اعلا با ذغال مرغوب و همنشینی با دوستان ناباب میباشد!
    لینک ویدیو در یوتیوب :
    https://www.youtube.com/watch?v=GwsCFwTfrLE

    • اینجا کامنت بذار که مثلا” طبق سناریو سپاه جلو جلو خودتو تبرئه کنی، اما اون کسی که وسط کارخونه علنا” از یهودی ها و اسرائیل دفاع کرد و ضداطلاعات ماهشهر و سربندر و شادگان و اهواز رو به هم دوخت، نه تو بودی نه اون ۵۰ نفر بی شرف اطلاعات و ضد اطلاعات،
      بلکه حسین حومی بود. سلام بر قوم برگزیده ی بنی اسراییل و سقط بشن همه ی بدخواهانی که بی دلیل یا بخاطر مزد و پاداش کینه اسراییل و اسراییلی رو به دل گرفتن

    • نمی دونم چرا هرکی که توی کارخونه نوچه ی اطلاعات بود و واسه ی اطلاعات دولا میشد اسمش اینجاست!
      جمشید- پدرام . . . فقط اون چندتا ضداطلاعاتی سنایی و مدنی(البته اینها چند تا شناسنامه و هویت دارن)نظر ندادن که احتمالا” در آینده ی نزدیک اسم اونها رو هم خواهم دید (:
      چند وقتیه یه عده احساس میکنن که حتما” بای توی وب سایت رادیو اسراییل نظر بدن! مخصوصا” اونهایی که میخواستن بخاطر تمایلم به اسراییل مثلا” بهم آسیب برسونن!

  4. هم بررسی های جناب مناشه امیرجالبه وهم تمثیل های حضرت اقا
    هرکدام ادم رو به فکر میبره!
    امانه دریک سو
    که درهزارسو!
    بعداز۳۹سال تازه رسبدیم به تام وجری!
    تاریخ چه ها که ننویسد

  5. اینجا کامنت بذار که مثلا” طبق سناریو سپاه جلو جلو خودتو تبرئه کنی، اما اون کسی که وسط کارخونه علنا” از یهودی ها و اسرائیل دفاع کرد و ضداطلاعات ماهشهر و سربندر و شادگان و اهواز رو به هم دوخت، نه تو بودی نه اون ۵۰ نفر بی شرف اطلاعات و ضد اطلاعات،
    بلکه حسین حومی بود. سلام بر قوم برگزیده ی بنی اسراییل و سقط بشن همه ی بدخواهانی که بی دلیل یا بخاطر مزد و پاداش کینه اسراییل و اسراییلی رو به دل گرفتن

      • این تجربه ی من در بین اطلاعاتی هاست؛
        در ایران مواد مخدر توسط نیروهای امنیتی ای مثل تو توزیع میشه، و دو نوع هستش، صنعتی و طبیعی،
        اما نکته مهم اینه که مواد طبیعی رو فقط اطلاعاتی ها بهش دسترسی دارن! چون قرار نیست آسیب مغزی ببینن، اما مواد مخدر صنعتی رو فقط به دست خبرچینان موقتی و یا افرادی که قراره آروم آروم قربانی بشن میرسونن، چون بعدش طرف آسیب مغزی میبینه، و اگر هم طرف خواست یه روزی ادعایی بکنه، یا چیزی رو لو بده، سخنگوی قوه ی قضاییه، محسنی اژه ای میاد پشت تریبون و میگه طرف معتاد بود و شیشه مصرف میکرد پس کلا” دروغگو هستش،
        چیه گلم، عزیزم؟
        چون ضداطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات نتونستن منو هزم کنن و منو معتاد کنن بهت فشار اومده و به حرف اومدی، یا جای تیغ های روی بدنت داره میسوزه؟

Comments are closed.