خرابکاران غزه، با بالن می خواهند مزارع کشاورزی جنوب اسرائیل را به آتش بکشند

بالن های آتش زا از غزه به هدف به آتش کشیدن مزارع کشاورز جنوب اسرائیل

گروه تروریستی حماس، که در هفته اخیر کوشیده بود با به راه انداختن تظاهرات خشونت بار در کنار مرز اسرائیل، طرفدارانی در صحنه بین المللی بیابد، اکنون به شیوه تازه ای برای آسیب رساندن به اسرائیل متوسل شده و آن فرستادن بالون های آتش‌زا برای ایجاد حریق در مزارع و جنگل های اسرائیل است.

این شیوه جدید، هفته پیش باعث بروز آتش سوری مهیبی در یکی از مزارع اسرائیلی شد و خسارت سنگینی وارد ساخت.

در این شیوه، فلسطینی ها بالون هایی را به کمک گاز هلیوم هوا می کنند که در آن ها مواد آتش‌زا قرار گرفته و با اصابت به زمین منفجر گردیده و موجب بروز حریق می شوند.

این بالون ها بی آن که هدایت شود، با کمک باد حرکت می کند و نمی توان محل سقوط آن را از پیش مشخص ساخت.

سازمان های ترور فسطینی در روزهای اخیر عکس هایی را از شیوه ارسال بالون ها به هوا منتشر ساخته و اعلام کرده اند که قصد بهینه سازی آن ها را دارند تا به گفته خود، بتوانند “اسرائیل را به آتش بکشند”.

کشاورزان اسرائیلی می گویند که در هفته های اخیر هزاران متر مربع از مزارع آن ها با این شیوه در آتش سوخته است.

مقامات امنیتی می گویند که بزودی شیوه مناسبی برای رویارویی با این خطر نیز یافت خواهد شد. آن ها می گویند شیوه حملات موشکی حماس علیه اسرائیل در سال های گذشته با شکست مواجه گردید، تونل سازی آن ها نیز برای رخنه یابی محرمانه به خاک اسرائیل به بن بست رسیده، تظاهرات خشونت بار در طول خط مرزی بی نتیجه مانده، و شیوه جدید خرابکاری آن ها نیز خنثی خواهد شد.

 

2 دیدگاه‌

  1. فلسطینی عزیز. اگر این همه نبوغ و نوآوری را به جای نابودی در مسیر ساختن بکار میگرفتی الان در رفاه زندگی میگردی و مجبور نبودی جیره خوار خامنه ای شوی. دست از مفت خواری و زالوصفتی بردارید و تن خود را به کار بدهید. مردم ایران از اینکه منابع آنها را می بلعید راضی نیستند و طبق اصول دین خودتان این پولی که از مردم ایران می خورید حرام است.

  2. قبلا کودکانشان را جلوی گلوله میکشتند اکنون بادکنک انفجاری میفرستند پول رژیم دیکتاتوری ایران و حیله آخوندی است دیگر

Comments are closed.