دانشمندان اسرائیلی می گویند که با موفقیت توانسته اند غضروف ساییده زانو را با مرجان دریایی عوض کنند

به گفته دانشمندان این کمپانی، بیمارستان هداسا در اورشلیم نیز چند عمل جراحی با استفاده از مرجان انجام داده که با موفقیت روبرو شده است

یک شرکت اسرائیلی اعلام کرد که دانشمندان آن توانسته اند شیوه تازه ای برای درمان غضروف زانو بیابند که بر همه شیوه های پزشکی که تا کنون به کار گرفته شده برتری دارد.

غضروف زانوی انسان، با افزایش سن و در طول زمان ساییده می شود و نیاز به جبران کردن دارد. در سال های اخیر از مهره های فلزی که زنگ نمی زند استفاده می شد. ولی کمپانی اسرائیلی امکان استفاده از مرجان دریایی را به جای فلز مورد پژوهش قرار داده و می گوید که بسیار موفقیت آمیز بوده و تا کنون دست کم چهارصد بیمار در سراسر جهان با این شیوه مورد عمل جراحی قرار گرفته و تندرستی خود را باز یافته اند.

این کمپانی، بی آن که اسرار حرفه ای و علمی خود را فاش سازد، اعلام داشته که با استفاده از نوعی مرجان که در آب های جنوبی اسرائیل و چند کشور دیگر می روید، توانسته است حلقه هایی بسازد که می تواند به جای ساییدگی غضروف، در زانو قرار داد و نتیجه بسیار خوبی از آن گرفت.

این مرجان ها که از نوع بسیار خاصی هستند، و نام آن جنبه سری دارد، با نوعی مواد شیمیایی آمیخته می شوند و سپس حلقه زانو از آن ساخته می شود و با عمل جراحی، در بدن بیمار قرار می گیرد.

دانشمندان این کمپانی گفتند که مزیت بزرگ این مرجان آن است که چون یک شیی زنده محسوب می شود، می تواند یاخته های بنیادین را که در استخوان پا قرار دارد، به سوی خود بکشاند و موجب شود که غضروف طبیعی، دوباره به وجود آید و بیمار کاملا شفا یابد.

این کمپانی می گوید که شیوه درمانی آن، مورد تایید نهاد برزگ دارویی و غذایی آمریکا که اف دی اِی نامیده می شود قرار گرفته و استفاده از آن مجاز تشخیص داده شده استو

به گفته دانشمندان این کمپانی، بیمارستان هداسا در اورشلیم نیز چند عمل جراحی با استفاده از مرجان انجام داده که با موفقیت روبرو شده است.

این کمپانی برای تکمیل شیوه ابتکاری خود، وارد بورس شده و توانسته است هیجده میلیون دلار برای ادامه تحقیقات علمی خود بسیج کند.

2 دیدگاه‌

  1. اسرائیل همیشه این بوده و هست اسرائیل به فکر حفظو پیشرفت زندگی بشر است و همیشه برای بقای به و بهتر بودن بشر دست به کشفیات و تحقیقات میلیارد دلاری زده که زندگی بشر کیفیت پیدا کند و از اون طرف حکومت اسلامی ایران میلیاردها میلیارد دلار پول ملت خودشو می دزده و به ادمکشان و جنایت کاران تروریست میدهد که جان ملتهای جهان را بگیرند. این همان حقیقت است که نشان دهند خوبی و بدی حکومتها و ملتها میتواند قلمداد شود. اگر ملت ایران از حکومت ایران جداست پس جانفشانی کند و این غده گندیده اخوندیزم را پیش از حمله ترامپ و بنیامین به ایران برکند. چرا که در این حمله نظامی مقدسان اسرائیل و امریکا و دیگر متحدان به ایران خشک و تر با هم خواهند سوخت. آن زمان اشد بلا بر ایران و ایرانیت و سرزمین ایران سرازیر خواهد شد. مردم ایران شما خود حکومت هستید و حکومت خود شماست پس جهان را فریب ندهید چرا که امروز بر روی موی دم اسب حرکت میکنید .

  2. خامنه ای کثیف تو هنوز داری ازملت ایران میدزدی ومیخوری وچپاول میکنی و به رمالی وجن گیری مشغول هستی وتسبیح میچرخانی برای فریب بیشتر مردم ایران ودنیا برو بمیر. ببین چگونه اسرائیل با کمک دانشمندانش به کجاها رسیده ویک کلمه علیه تو ویارانت فحش نداده. خجالت بکش که چگونه این کشور به موفقیت های بزرگی دسترسی پیدا کرده است. زنده باد اسرائیل وتیم پزشکی ماهرش.

Comments are closed.