در اعتراض به افزایش یهودستیزی در فرانسه: این پاکسازی قومی است!

به دنبال چند حادثه یهودستیزانه در فرانسه، که موجب نگرانی زیاد یهودیان آن کشور شده، سیصد تن از شخصیت های فرانسوی با امضای یک نامه سرگشاده، هشدار داده اند که یهودستیزی در فرانسه همچنان گسترش می یابد و هدفش فرار دادن یهودیان از فرانسه، و در واقع اجرای نوعی “پاکسازی قومی” می باشد.

در سال های اخیر، با افزایش نمادهای یهودستیزی در فرانسه، بیش از صد هزار نفر خاک آن کشور را ترک گفته اند. ده ها هزار نفر از این افراد به اسرائیل مهاجرت کرده و در این کشور مستقر شده اند.

در این نامه سرگشاده، که پرزیدنت نیکلای سرکوزی رئیس جمهوری پیشین فرانسه از جمله امضا کنندگان آن می باشد، از جمله آمده است که فعالیت اسلامگرایان افراطی و سازمان هایی که به نام اسلام به جنایت دست می زنند، موج افزایش موج یهودستیزی در ابعاد نگران کننده شده است و دولت برای آن مقابله با آن باید به اقدامات لازم دست بزند.

در این نامه تاکید گردیده: “پیش از آن که فرانسه، دیگر فرانسه امروز نماند، باید این پدیده زشت را مهار کرد:.

خانم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز در مصاحبه ای که شب گذشته (یکشنبه) به طور کامل از شبکه ده تلویزیون اسرائیل پخش شد، اذعان کرد که موجب عظیم مهاجرت از کشورهای اسلامی به آلمان، موجب بروز نوع جدیدی از یهودستیزی شده که آلمانی ها در گذشته با آن آشنایی نداشته اند.

در سال های اخیر یهودیان فرانسه بارها قربانی جنایات سازمان های ترور شده اند که یک مورد آن حمله چند سال پیش به یک فروشگاه گوشت کاشر در پاریس بود که چهار شهروند یهودی به دست تروریست ها به قتل رسیدند. ماه گذشته نیز یک بانوی ۸۵ ساله یهودی، به دست یک تروریست اسلامی در خانه خویش به قتل رسید. این بانو از بازماندگان قربانیان جنایات نازی ها بود که یک مهاجر مسلمان او را به خاطر یهودی بودن به قتل رساند – و این در حالی که بانوی مقتول، به این عرب جوان، در ماه های پیش از وقوع این جنایت، کمک های بسیار کرده بود. قاتل گفته بود که به وی تلقین شده که باید یهودیان را نابود کرد.

در نامه سرگشاده خطاب به دولت فرانسه نوشته شده که در زمان اخیر، یازده نفر یهودی قربانی عملیات جنایتکارانه افراط گرایان اسلامی قرار گرفته اند. در یک مورد که شش سال پیش روی داد، یک تروریست اسلامی سه دانش آموز یهودی و معلم آنان را با رگبار گلوله به قتل رساند.

 

یک دیدگاه

  1. فرانسه و المان در اینده نزدیک جای یکنفر یهودی هم نخواهد بود زیرا دولتهای این کشورها با نفوذ نیرومند ایران ،سیاست یهودی ستیزی و حمایت از اسلام افراطی را دنبال میکنند. ادعای مرکل مبنی بر اسلام بخش از المان است نقطه پایان امیدها به مهار ایران در صدور انقلاب خونین و سیاه و داعشی اش است . اروپا بواسطه قراردادهای اقتصادی مجبور به اطاعت از ایران است تا خودرا از بحران ویرانگر اقتصادی نجات دهد و به همین دلیل از برجام حمایت میکند و بدنبال راستی ازمایی ایران هم نیست.

Comments are closed.