رسانه های روسی: نتانیاهو هشدار داد تقویت نظامی ایران، روسیه را هم بخطر میاندازد


رسانه های خبری روسی نوشتند که بنیامین نتانیاهو در دیدار کوتاه خود با پرزیدنت پوتین که روز پنجشنبه در شهر ییلاقی سُوچی Sochi برگزار شد، از جمله هشدار داد که اگر روسیه به حمایت از رژیم ایران و زیاده خواهی هایش ادامه دهد، روزی خواهد آمد که حکومت اسلامی همه جنگ افزارها و توان نظامی خود را نیز علیه روسیه به کار اندازد.
در عین حال، رسانه های روسی نوشتند که رئیس جمهوری روسیه نسبت به تلاش های اسرائیل برای حفظ امنیت خود ابراز تفاهم کرد، اما گفت که حمله به مواضع رژیم ایران در سوریه کار سنجیده ای نیست. در عین حال، نتانیاهو گفت که اسرائیل هرگاه که امنیت خود را در خطر ببیند، به عملیات دفاعی در سوریه ادامه خواهد داد
رسانه های مسکو نوشتند که پرزیدنت پوتین به نتانیاهو گفته است که هماهنگی های نظامی و امنیتی و ادامه همکاری بین اسرائیل و روسیه، برای هر دو کشور از اهمیت بالا برخوردار است.

پوتین گفت: «در شرائطی که تروریسم، به صورت جدی صلح جهانی را تهدید می کند، ادامه همکاری اسرائیل و روسیه از اهمیت بالایی برخوردار است».
نتانیاهو در مصاحبه با یک روزنامه روسی گفت که هماهنگی بین نیروی هوایی اسرائیل و ارتش روسیه در سوریه، موجب جلوگیری از حوادث ناگوار و برخورد نظامی بین طرفین شده است.