به این فیلم بنگرید و ببینید که سربازان اسرائیلی در کشاکش با فلسطینیان با چه مشکلاتی روبرو هستند و چگونه خونسردی و آرامش خود را حفظ می کنند و می کوشند از رفتار انسانی دور نشوند.
این فیلم کوتاه، مردی را نشان می دهد که پرچم فلسطین را در دست گرفته و به عملیات تحریک آمیز علیه سربازان اسرائیلی که در فاصله دو متری او قرار دارند دست می‌زند و سپس کودک سه ساله‌ی خود را، که او هم پرچم فلسطین را در دست دارد تحریک می کند و به او دستور می دهد که به سوی سربازان اسرائیلی برود و آنها را سنگباران کند.
کودک بیگناه به دستور پدر به سربازان نزدیک می شود و یک سرباز با ملاطفت با او سخن می گوید و سپس فریاد پدر را می شنویم که به کودک خردسال خود دستور می دهد به طرف سرباز اسرائیلی  سنگ پرتاب کند. پسرک کمی از سرباز دور می شود و سنگی به طرف او پرتاب می کند و پدر با فریاد خود کودک را تشویق به پرتاب سنگ های بیشتر می کند.
فکر می کنید که آن سرباز مثلا اگر سوری یا عراقی یا یمنی بود، با آن پدر و با آن کودک چه رفتاری می کرد؟
لطفا از علی خامنه ای بپرسید که “کودک کش” کیست؟!

 

3 دیدگاه‌

  1. این فیلم ثابت می کند که فلسطینیها چقدر جنایتکار هستند که حتی به کودک و بچه خود هم رحم نمی کنند. پیشنهاد من این است یک تیمارستان بزرگ ساخته شود و تمام فلسطینیها را برای درمان روحی و روانی در انجا منتقل کنند.
    در اینجا دست سربازان اسراییل ها را می بوسم و از خدا می خواهم برایشان صبر عنایت فرماید .

  2. چند آخوند و مزدور حیران بین شهوت و عبادت، میخوان با خد.ا و قوم بنی اسراییل بجنگند!
    خد.ا اورشلیم رو در آسمان به نام قوم بنی اسراییل زد، و هرگز،
    هرگز نمی تونن اراده ی خد.ا رو در این باب تغییر بدن.
    هرگز خد.ا نگفت که اورشلیم رو از بنی اسراییل پس می گیرم، تا جایی که وقتی بقیه ی ادیان و ملل، ادعای مالکیت اورشلیم رو کردند، خد.ا اون مدعیان رو از اورشلیم بیرون کرد و به سرزمین های دور افتاده حواله کرد، توجه کنید خد.ا هرگز چیزی رو که به قوم بنی اسراییل داد، از اون ها پس نگرفت.

  3. دلاور فلسطینی!
    شجاعتت منو کشته!
    مواظب باش کفشات خاکی نشه اینهمه شجاعت خرج می کنی.
    آب میوه می خوای بیارم برات؟

    خودت عقب می ایستی بچه ۳ ساله رو جلو می فرستی؟
    بنازم شرفت رو!

Comments are closed.