سال نو میلادی با پیام مشترک شاهزاده رضا پهلوی و چند شخصیت ورزشی و هنری و رسانه ای:سال ۲۰۲۳ سال آزادی ایران خواهد بود

سال نو میلادی فرا رسید و ایرانیان در جای جتی جهان سال نو را در حال هوای دیگری آغاز کزدند و آن هم تب و تاب مبارزه برای رهایی ایران که در این روزها بیش از هر زمانی تب و تاب آن بالا گرفته است.

در همان حال که ملت در داخل ایران همچنان به تلاش و پیکار بر علیه رژیم اسلامی ادامه می دهند ایرانیان در خارج از کشور نیز با وجود سرما در مقابل دفاتر نمایندگی رژیم اسلامی و ارگان های دولت های غربی در تلاش هستند که صدای حق خواهی ملت ایران را هرچه بیشتر پژواک دهند.

اما شب گذشته و همزمان با آغاز سال نو چند فعال ورزشی و هنری و رسانه ای همراه با شاهزاده رضا پهلوی اقدام به انتشار یک پیام مشترک اما جداگانه و هرکدام در صفحات مجازی خود نمودند که این حرکت با واکنش های گسترده و عموما مثبت همراه بود.

گلشیفته فراهانی،مسیح علینژاد،نازنین بنیادی و علی کریمی چند تنی بودند که در این اقدام مشترک شرکت داشتند و همزمان با شاهزاده رضا پهلوی پیام شادباش سال نو که همراه با نوید آزادی ایران در سال ۲۰۲۳ بود را منتشر نمودند.

متن پیام مشترک:

سال ۲۰۲۲ سال شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش بود.

با سازماندهی و همبستگی، سال ۲۰۲۳ سال پیروزی ملت ایران خواهد بود؛ سال تحقق آزادی و عدالت در ایران.

پس از انتشار مشترک این پیام برخی آن را یک ائتلاف سیاسی قلمداد کردند و این در حالی است که شاهزاده رضا پهلوی بارها گفته اند که هرگونه ائتلاف سیاسی باید میان احزاب و جریان های سیاسی شکل بگیرد و نه افراد.

در عین حال ایشان همواره به لزوم شکل گیری یک ائتلاف سیاسی برای عبور از رژیم اسلامی تاکید کرده اند.