سخن کوتاه

سپاه پاسداران که همچنان به قدرت نمایی ادامه دهد تا بودجه های کلانی را که هزینه می کند، موجه و مفید جلوه دهد، فیلم کوتاهی منتشر ساخته که در آن انواع موشک های قد ونیم قد رژیم در کنار هم به نمایش درآمده و گوینده فیلم با لحنی اغراق آمیز به تشریح توانایی های شگرف این جنگ افزارها می پردازد.

در بخشی از این فیلم تبلیغاتی گفته شده که سپاه پاسداران حتی توانسته است موتور موشک ها را تولید کند.

سپاه ادعا می کند که این پیشرفت در زمینه ساخت موشک، می تواند برای صنایع کنونی و آینده ایران بسیار مفید باشد.

اکنون حدود بیست سال است که سپاه با برخورداری از بودجه های کلان، به موشک سازی ادامه می دهد و باید پرسید که تجربه آنان، چه کمکی به صنعت اتومبیل سازی ایران رسانده است؟ چرا این صنعت، که حتی در ترکیه از رونق بسیار برخوردار است، در ایران این چنین به بن بست کشانده شده است> آیا آن ها موشک می توانند بسازند، ولی اتومبیل، نمی توانند مونتاژ کنند؟

—————————————————————————————————-

در جنگ ایران و عراق، روح الله خمینی گفته بود که اسلام، تولید و کاربرد بمب شیمیایی حرام است. این، هنگامی بود که صدام حسین با سلاح شیمیایی، سربازان و مردم بی دفاع ایران را وحشیانه و به صورتی غیرانسانی مورد حملات موشکی قرار می داد تا رژیم را به برقراری آتش بس بکشاند، ولی خمینی می گفت که جنگ باید تا برافتادن صدام و رسیدن رژیم ایران به مرزهای اسرائیل ادامه یابد.

ولی اسنادی که پس از گذشت سی سال، از جانب وزارت خارجه ایالات متحده انتشار یافته، نشان می دهد که رژیم ایران نیز مخفیانه بمب شیمیایی ساخته بود و آن را حتی در جنگ با عراق نیز مورد استفاده قرار داده بود و در سال های بعد نیز به مغعمر قذافی در لیبی کمک می کرد که بتواند اسلحه شیمیایی بسازد.

حالا بگویید: به کدام حرف سران دروغ پرداز رژیم کنونی ایران می تواند اعتماد کرد؟