سخن کوتاه

در گزارش ها آمده است که یک آخوند به نام مهدی حسینی همدانی، در سمت نماینده خامنه ای در استان البرز، در خطبه روز گذشته (آدینه) از جمله گفته است که به توصیه رهبر، باید بر زاد و ولد در ایران در ابعاد بسیار گسترده افزوده شود. این سخنان در پی اظهارات اخیر خامنه ای است که گفته بود ایران از نظر منابع طبیعی و امکانات دیگر، باید دو برابر امروز جمعیت داشته باشد.
ظاهرا می پرسید چگونه است حکومتی که حتی قادر به مدیریت جمعیت کنونی نیست و موجب این همه فقر شده و ملت را به ذلت و محنت کشانده، چرا برای افزایش جمعیت پافشاری می کند؟ حکومت چگونه خواهد توانست نان و آب این همه جمعیت را تامین کند؟
هدف چیست؟
آخوند همدانی در خطبه خود به این پرسش پاسخ می دهد و می گوید که رژیم ایران برای اجرای ادامه جهاد، به مجاهدین بیشتری نیاز دارد که حاضر باشند شربت شهادت بنوشند.
این صراحت لهجه آن آخوند، به خوبی نشان می دهد که خامنه ای، در تشویق افزایش زاد و ولد و آوردن کودکان بیشتر، رفاه مردم ایران را نمی خواهد، بلکه گوشت دم توپ می خواهد، یعنی افرادی که حاضر باشند برای اجرای نقشه های استعماری و استثماری رژیم ایران، جان خود را به خطر بیاندازند و شربت شهادت بنوشند و یک راست رهسپار بهشت شوند که آنجا، ۷۲ حوری بهشتی در انتظارشان هستند و در آنجا سعادت و لذت ابدی وجود دارد.