سخن کوتاه

از جمع خبرهایی که انتشار می یابد، این تصور و نگرانی به وجود می آید که رژیم قصد دارد به هر طریق که شده، بر میزان مرگ و میر در ایران بیافزاید. از یک سو، خامنه ای دستور می دهد که از خرید واکسن های ساخت آمریکا و بریتانیا که تا کنون مطمئن ترین واکس های جهانی شناخته شده اند، خودداری شود و رژیم به دنبال واکسن هایی از کوبا و روسیه و چین می رود که کارایی هیچ یک از آنها اثبات نشده و هیچ نهاد علمی دنیا آن را تایید نکرده و بعد خودشان در ایران می آیند و خودسرانه آن را تایید می کنند. به دستور خامنه ای، مذاکره با آمریکا نیز ممنوع است و اکنون معلوم نیست که تحریم ها چه هنگام برداشته می شود. رسیدن به این هدف بسیار آسان بود، اگر رژیم از برنامه های هسته ای و اتمی دست برمی داشت و به جرگه حکومت های متمدن دنیا می پیوست. نتیجه آن که، در اثر فزایندگی فقر، برخی مردم به خودزنی عمدی روی آورده اند و بعضی دیگر کلیه خود را می فروشند و برخی به تن فروشی و حتی کودک فروشی روی می آورند.
ببینید که مردم ایران را به چه محنت و مذلتی کشانده اند، تا به خیال خود بتوانند دنیای اسلامی و شاید سراسر جهان را به تسلط و نفوذ خود درآورند.

————————————————————————————————

یک نگاه سرسری به پیام هایی که در شبکه های اجتماعی فارسی زبان قرار گرفته، شاید بتوان درباره میزان محبوبیت حکومت کنونی در نظر مردم به ارزیابی پرداخت. به عنوان نمونه، به دیدن کلیپی بروید که امروز در اینستاگرام قرار گرفته که یک عده از موتور سواران سپاه پاسداران را نشان می دهد که با تیربار به دوش، ظاهرا بخشی از کاروانی هستند که خمینی را از فرودگاه به بهشت زهرا می رساند. زیر این کلیپ نوشته شده: سالروز حمله دشمنان ایران به وطن عزیز ما