سخن کوتاه

مشاور ارشد کل سپاه پاسداران، سپاهی رجبعلی عراقی پور می گوید: انقلاب اسلامی که در ایران رخ داد، حقیقت و ماهیت اسلام را در مقابله با ظلم و ستم در جهان به نمایش گذاشت. او گفت که انقلاب اسلامی ایران به چنان اقتداری دست یافته که دشمنان اسلام، علیرغم بهره گیری از همه توان خود نتوانستند به هدف خود که همانا ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق شوند.
در مورد مطلب اول، یعنی این که انقلاب اسلامی ایران در مقابله با ظلم و ستم در جهان شهرۀ عالم شد و لایق دریافت جایزه صلح نوبل می باشد، کاملا راست میگوید.
رژیم آمد و گروهی مستضعف را که شغلشان روضه خوانی بود، به اوج قدرت و فوت رساند که حالا در خانه های قصر مانند زندگی می کنند و طبقه متوسط ایران به قشر مستضعف سقوط کرده اند و بینوایان دیروز بی نواتر شده است و در واقع همه ملت ایران را فقیر کرده اند که آن قشر کوچک بتواند به تجمل و اشرافیت برسد.
دوم این که اگر دنیا نتوانسته این حکومت را براندازد، اولا این امری است که به ملت ایران مربوط می شود و هیچ کشوری در دنیا در پی برانداختن رژیم ایران نبوده و اگر حکومت هنوز سقوط نکرده، به خاطر گلوله ها و تفنگ ها و شلیک هایی است که معترضین را هدف قرار داده تا صدای آنان را خاموش کند.
دوام حکومت تا به امروز، با تکیه بر کشتار و جنایت بوده و نه کمتر از آن.
سپاهی عراقی پور که از روی اسمش معلوم است که ایرانی نیست، به مجیز گویی از خامنه ای نیز پرداخت و گفت که در اثر رهبری مدبرانه خامنه ای، ایران در راه پیشرفت، گام های بلندی برداشته است.

————————————————————————————————

وزیر دفاع حکومت اسلامی، سپاهی امیرِ حاتمی امروز گفت که صنایع تسلیحاتی رژیم ایران توانسته تاکنون بیش از هشتصد نوع جنگ افزار بسازند، که بی تردید بخش عظیمی از آن، موشک های قد و نیم قد است. بر هر نوع موشک چندین نام گذاشته اند که ظاهرا شمار موشک های خود را در سطح بالایی نشان دهند.
سپاهی امیر حاتمی گفت که رژیم ایران با چنین توانی، “وارد بازی دشمن” نمی شود. یعنی حاضر به حذف قدرت موشکی خود نیست.
در واکنش به خواسته جهانی که باید توان تعرضی رژیم در منطقه مهار شود، امیر حاتمی گفت که رژیم ایران تاکنون توانسته است هشتصد نوع جنگ افزار بسازد و به خواسته های دولت های خارجی گردن نخواهد نهاد. این سخنان، واکنشی به اظهارات اخیر پرزیدنت بایدن بوده است.
ولی امیر حاتمی توجه نمی کند که آنچه ملت ایران به آن نیازمند است ساخت موشک و حتی موتور موشک نیست. از زبان آخوند علم الهدی بشنوید که ابراز شگفتی می کرد که صنایع نظامی می تواند این همه موشک و موتور موشک بسازد ولی هنوز نتوانسته است یک موتور برای اتومبیل هایی مانند “پراید” تولید کند. این پرسش را لطفا با وزیر دفاع حکومت در میان گذارید.
این یک نکته را نیز بشنوید که امیر حاتمی می گوید یک موشک تازه ساخته اند و آن را “قاسم سلیمانی” نام نهاده اند و به گفته او این اوج توانمندی صنعتی سپاه را نشان می دهد.