سخن کوتاه

حملات افسار گسیخته ای که اکنون مدتی است به دولت کنونی و شخص حسن روحانی می شود، کسی را نباید در مورد ساختار سیاسی رژیم کنونی در ایران دچار شگفتی کند.

اوج این حملات، هنگامی بود که گروهی از موتور سواران حزب اللهی شعار “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل “سر می دادند و خودشان همزمان با فریاد مرگ بر روحانی پاسخگو می شدند.

چنین رفتاری در رژیم ایران شگفت آور نیست، زیرا هیچیک از روسای جمهوری یا نخست وزیران پیشین رژیم کنونی ایران عاقبت خوشی نداشته اند.

یادآوری می کنیم: ابوالحسن بنی صدر ناچار شد با لباس زنانه از ایران بگریزد.

میرحسن موسوی اکنون ده سال است که در حبس خانگی به سر می برد و همسرش نیز همین مجازات را می پردازد

اکبر هاشمی رفسنجانی به طور مرموزی در استخر شنا به قتل رسید

آخوند محمد خاتمی ممنوع الکلام و ممنوع التصویر شد.

محمود احمدی نژاد به گوشه ای رانده شد و به او هشدار داده اند که مبادا دوباره هوس ریاست به سرش بزند و فیلش یاد هندوستان کند.

حالا هم نوبت حسن روحانی در پایان سال هشتم ریاست جمهوری اوست که ماموریتش در خدمت به حکومت، به انجام رسیده و باید چمدانش را ببندد و برود.

همه این ها به خاطر آن است که در حکومت اسلامی ایران فقط یک فرد وجود دارد که باید همیشه در قله عزت و حرمت و اعتبار و قدرت بماند و کسی برخودکامگی او سایه نیاندازد و او ، مقام معظم رهبری، “امام آیت الله علی خامنه ای” است

—————————————————————————————————-

حکومت اسلامی به مردم ایران خیلی لطف دارد و به آنها کمک مالی اعطا می کند و آن را هر ماه سر وقت به حساب مردم میریزد که کمک معاشی برایشان باشد و خدای ناکرده با شکم گرسنه سر به بالین ننهند و از رفاه و مکنت و لذت و عشرت برخوردار باشند.

اسم این کمک ماهیانه  را نیز “یارانه” نهاده اند، یکی کمک یک یار به یار دیگر، کمکی دوستانه و برادرانه.

واقعا چقدر لطف دارد این حکومت اسلامی در ایران.

چقدر دلسوز مردم ایران است.

آفرین به این حکومت، صد آفرین

حتما هم می دانید که مبلغ یارانه ماهانه، ۴۵ هزار تومان در ماه است. روزگاری بود که با ۴۵ هزار تومان می توانستید یک خانه ویلایی در مرغوب ترین نقطه شمال تهران خریداری کنید.

ولی آیا می دانید که امروز، با ۴۵ هزار تومان کمک خرج حکومتی چکار می شود کرد؟

بله می توانید سه عدد موز بخرید، نه بیشتر

نوش جانتان، گوارای وجودتان، سپاسگزار باشید به حکومتی که اینقدر برای شا دلسوزی می کند