سخن کوتاه

یک مقام ارشد حکومت اسلامی ایران گفت که آمریکا با ادامه تحریم ها علیه حکومت ایران، مرتکب عملیات تروریستی شده است. علی خامنه ای نیز که پول در خانه اش به پایان نزدیک می شود، روز گذشته ایالات متحده را به خاطر ادامه این تحریم ها “فسی القلب” نامید.
واقعا خامنه ای راست می گوید که دولت آمریکا را قسی القلب می نامد: آمریکا مخالفان سیاسی را به زندان می اندازد، آن ها را در یک محاکمه ساختگی به اعدام محکوم می کند و به دار می آویزد و تظاهرکنندگان در خیابان ها را به گلوله می بندد. یک بانوی بی دفاع به نام نازنین زاغری را به زندان می اندازد تا از دولت بریتانیا باج گیری کند و زندانیان را در حبس وادار به خودکشی می کند و آنان را به کورونا مبتلا می سازد و آنان را از امکان درمان محروم می سازد و به زنان زندانی تجاوز جنسی می کند.
واقعا آمریکا جنایتکار است و رژیم اسلامی ایران نماد عدالت و رافت اسلامی است که هرگز مخالفان را دستگیر نکرده و به گلوله نبسته و زنان را به خاطر پوشیدن روسری، زندانی و شکنجه نکرده است.

———————————————————————————–

رفتار حکومت ایران در جلوگیری از فعالیت نهادهای نیکوکاری مانند بنیاد امام علی، با انتقاد شدید سازمان های بین المللی روبرو شد. رژیمی که هیچ مکتب دینی و عقیدتی جز مکتب شیعه اثنی عشری را تحمل نمیکند، سازمان های خیریه را نیز بر نمی تابد و آن ها را منحل می کند.
تصور رژیم آن است که نسبت به تامین رفاه مردم تعهدی ندارد: آنها ممکن است به کورونا مبتلا شوند و یا از گرسنگی بیمار گردند و کودکانشان از تغذیه کافی برخوردار نباشند. این، برای رژیم اهمیتی ندارد و باید به هر قیمت، جلوی ادامه فعالیت نهادهای خیریه را گرفت – مهم آن است که پول و اسلحه همچنان برای سازمان های ترور فرستاده شود و سازمان های دینی وابسته به رژیم و همچنین سپاه پاسداران، هر سال بودجه بزرگتری را در اختیار بگیرند.