سخن کوتاه

سی و نه سال شستشوی مغزی از جانب رژیم هم نتوانست یاد هنرپیشگان “دوران طاغوت” را از خاطر مردم ایران بزداید و خبر درگذشت ناصر ملک مطیعی به سرعت در سراسر ایران پخش شد و حتی یک نماینده مجلس شورای اسلامی به تجلیل از او پرداخت.

یک دیدگاه

  1. آقای منشه امیر عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران،
    فیلتر شکنی که ازش استفاده میکنم سایفون هستش، اما متاسفانه از موقعی که سپاه به غیر از اینترنت ورودی از دبی، خود زیرساخت مخابرات داخل ایران رو هم به شکل سخت افزاری فیلتر کرده، این فیلتر شکن و بقیه ی فیلترشکن ها اصلا” وصل نمیشن، فقط چند هفته یکبار بعد از کلی روشن نگه داشتن کامپیوتر بر حسب اتفاق وصل میشه! (فکر کنم همین یه ذره هم واسه ی اینه که ببینن نظری که مینویسیم چیه، بلکه بتونن ازش واسه خودشون مزد/پاداش و یا رتبه امنیتی، دست و پا کنن، البته این نه از بابت مهم بودن نظرات بلکه از بابت مریضی روحی و روانی ای هستش که در مغز این افراد ریشه دوونده)
    عاجزانه خواهش میکنم اگر دسترسی ای به برنامه نویسان مخابراتی دارید فکری به حال این فیلتر شکن کنید که امثال من هر وقت خواستیم وصل بشیم، نه ماهی یکبار، اون هم فقط موقعی که سپاه بخواد!
    و یک سوال ذهنم رو مشغول کرده، اونهم اینکه زیرساخت مخابرات فیلتر شده (تا جایی که موبایل ها رد اشتباهی میدن) و فیلتر شکن هم اصلا” وصل نمیشه! پس این افرادی که نظر میدن، چطور وصل میشن و نظر میدن؟ ! ! !

Comments are closed.