سپاهی حسین سلامی به پرزیدنت ترامپ هشدار داده می گوید: «مطمئن باشید که قصد ما در انتقام گیری قطعی و جدی است»

فرمانده سپاه پاسداران، سپاهی حسین سلامی در واکنش تهدید آمیز نسبت به هشدار رئیس جمهوری ایالات متحده گفت: «آقای ترامپ، وعده ما برای انتقام گیری نسبت به شهادت قاسم سلیمان قطعا اجرای خواهد شد و تردیدی در این باره وجود ندارد».

هشدار پرزیدنت ترامپ پس از آن بیان شد که رسانه های آمریکایی خبر دادند که توطئه رژیم ایران برای سوء قصد به جان خانم سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی کشف و خنثی شده است. دولت آفریقای جنوبی اعلام داشت که به تحقیقات در این زمینه ادامه می دهد و هنوز به نتایج قطعی نرسیده است.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه حکومت ایران، طبق معمول، این گزارش را نادرست خواند و ادعا کرد که این بار نیز مانند موارد گذشته، اسرائیل است که با دادن اطلاعات دروغین، ایالات متحده را به اشتباه انداخته است.

ظریف همین ادعا را در مورد کشف شبکه تروریستی رژیم ایران به هدف آدمکشی در اجلاس سازمان مجاهدین خلق در پاریس مطرح ساخته و ادعا کرده بود که موساد اسرائیل اطلاعات نادرست داده است. همه سرویس های اطلاعاتی چند کشور اروپایی افراد مظنون را شناسایی کردند و محاکمه آن ها آغاز شده است.

علیرغم همه تکذیب های ظریف، سپاهی حسین سلامی در سخنان تهدید آمیز خود، عملا تایید کرد که رژیم ایران در پی سوءقصد به جان شخصیت های آمریکایی در واکنش به قتل قاسم سلیمانی می باشد.

حسین سلامی از جمله گفت: «آقای ترامپ در انتقام ما شک نکنید، زیرا کاملا قطعی است» و گفت: «ما اهل شرف و جوانمردی هستیم  و جوانمردانه و عادلانه انتقام می گیریم».

آگاهان می گویند که این گونه تهدیدها از زبان فرماندهان سپاه و سران رژیم ایران، بارها علیه کشورهای خارجی شنیده شده است.