فرماندهای سپاه، در جبران ناتوانی رژیم برای حل مشکلات داخلی، دوباره وعده نابودی اسرائیل را می دهند

سپاهی رمضان شریف

در اوج ناکامی ها و ناامیدیهای رژیم ایران از بهبود وضع اقتصادی کشور و امکان مقابله با تحریم های مجدد ایالات متحده، دوباره یکی از فرماندهان سپاه پاسداران زبان به یاوه گویی گشود و ادعا کرد که سپاه پاسداران قادر است سخت ترین پاسخ ها را به ادقام جنگی آمریکا علیه این رژیم بدهد.

سپاهی رمضان شریف که سخنان او در وبگاه تسنیم در تهران انتشار یافت، به ملت ایران مژده داد که به گفتۀ وی “علیرغم تلاش های استکبار، اسرائیل رفتنی است.

این یاوه سرایی در حالی بیان می شود که خود رژیم ناکارآمد ایران است که مردم به  پاخاسته اند و خواهان براندازی آن می باشند. سپاهی رمضان شریف در سمت سخنگوی سپاه پاسداران، که در این گونه رجزخوانی ها پیشینۀ ای دراز دارد، با این سخنان می خواست گویا به مردم ایرانی دلداری دهد که گرچه وضع مملکت وخیم است و رژیم در آستان متلاشی شدن قرار گرفته، ولی اسرائیل هم رفتنی است و به گفته او تلاش های استکبار نتیجه ای ندارد.

رمضان شریف توضیح نداد که از کدام تلاش های استکبار برای حفظ اسرائیل سخن می گوید. اسرائیل خود دارای یک ارتش قوی و پیشرفته است که تا کنون هرگونه تعرض دشمنان را دفع کرده و هرگز از نیروی نظامی کشور دیگری کمک نخواسته و به آن تکیه نکرده است.

آن چه که رمضان شریف تلاش استکبار می نامد، برنامه های ایالات متحده برای حفظ امنیت امیرنشین های عرب و عربستان سعودی می باشد تا همگی دست اتحاد داده و علیه رژیم ایران به پا خیزند.

البته سپاهی شریف ادعا کرد که رفتن اسرائیل به فضل الهی انجام خواهد شد و نه تنها، به خواسته حکومت ایران. این سپاهی در حالی به فضل الهی اتکاء می کند که رژیم ایران موجب فرار اقشار مختلف مردم ایران از دین شده است.

این سپاهی، با اشاره به سخنان جان بولتون مشاور امنیت خارجی کاخ سفید که گفته بود امکان دارد که رژیم کنونی در ایران، تا سال آینده نابود شده باشد، و نتواند چهلمین سالگرد به قدرت رسیدن خود را جشن بگیرد، گفت: «ملت ایران و حکومت دست به دست یکدیگر داده و این توطئه ها را خنثی خواهند کرد». سپاهی شریف نگفت که اگر این گونه است، پس چطور ملت ایران به خیابان ها آمده و علیه ادامه موجودیت رژیم و علیه فتنه گری های آن در منطقه شعار می دهند.

4 دیدگاه‌

  1. به فرض محال که اسرائیل نابود شود؛ چه چیزی جایگزین آن خواهد شد؟ حکومت منحوس جمهوری اسلامی و سردمداران منفور آن.
    اگر فلسطینیان براستی اندکی از ماهیت این حکومت کثیف و جرثومه فساد آگاهی یابند، به خدا قسم، که اسرائیل را برای همیشه به سروری خود خواهند پذیرفت.

  2. به این یاوه سرای ریشوپشموباید یادآوری کردکه به فضل الهی بود که دانشمندان ومهندسین اسرائیل توانستند انواع موشک های ضدّموشک رابسازندوموشک هایتان راروانه ظرف تُرشی کنند.

  3. با سلام و خسته نباشید
    اینها یک مشت لات و لمپنند که زورشان فقط به مردم مظلوم بی سلاح ایران میرسه, , اینها را سیاست مماشات پررو کرده که با وقاحت و بیشرمی یک کشور عضو سازمان ملل را به نابودی تهدید میکنند, واقعا باید دولتهای مماشات گر احساس شرم کنند که با حمایتهای احمقانه شان از یک رژیم “وحشی قرون وسطایی” اینها را به این درجه از وقاحت رسانده اند که علنا کشورهای منطقه را تهدید میکنند, ولی در عالم واقع اینها از ترس سرنگونی شبها نمی توانند بخوابند, بخور بخور, جنایات تمام شده الان باید پاسخگوی اعمال ننگیشان باشند, یک لحظه اخوندها را مجسم کنید “عبا زیر بغل, نعلین بدست, با دهان کف کرده و رعشه مرگ” درحال فرارند و پشت سرشان هزاران نفردر پی دستگیری و تکه تکه کردنش هسنند. خودشان هم میدانند که رژیم در مرحله سرنگونیه.

  4. همه اش تکرار مکررات واهی صد من یک غاز است/ مدالها و قپه های نظامی که خامنه ای به اینها می دهد نه بخاطر لیاقت و تخصص بلکه بخاطر همین یاوه گویهاست و چنان در این کار مثل طوطی شرطی شده اند که انگار نه انگار که عصر اینترنت است و مردم می دانند هر روز در سوریه از اسرائیل پس گردنی می خورند

Comments are closed.