فرمانده نیروی دریایی ارتش: ساخت زیردریایی اتمی در دستور کار است و نشان استفاده مسالمت آمیز از اتم است

با آن که ایالات متحده بر این گمان بود که با برقراری دوباره تحریم ها و خشکاندن ریشه های درآمد ارز خارجی رژیم، آن حکومت ناچار خواهد شد برنامه های تسلیحاتی و کمک مالی به سازمان های ترور را متوقف سازد، فرماندهان نیروهای مسلح رژیم چنین وانمود می کنند که هیچ یک از برنامه های آن ها متوقف نشده است. در همین راستا، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم قصد دارد به تولید زیردریایی اتمی روی آورد و به موازات آن، می خواهد زیردریایی های جدیدی بسازد که از زیردریایی کنونی موسوم به فاتح بزرگتر باشد.

شمار بسیار معدودی از کشورهای جهان دارای زیردریایی اتمی می باشند که تولید آن نه تنها بودجه کلان می طلبد، بلکه نگاهداری آن نیز پر هزینه و پرخطر می باشد.

دریادار حسین خانزادی در ادامه سخنان خود تاکید کرده گفت: «موضع جمهوری اسلامی ایران در زمینه بحث انرژی اتمی بسیار مشخص است و بارها رهبر معظم انقلاب بر صلح آمیز بودن آن تاکید داشته اند».

بدین سان فرمانده نیروی دریایی ارتش ادعا میکند که ساخت زیردریایی اتمی، به مفهوم استفاده مسالمت آمیز از انرژی هسته ای می باشد. آگاهان امور می گویند که با این گونه استدلال، آن ها می توانند ادعا کنند که حتی ساخت بمب هسته ای، جنبه بهره گیری مسالمت آمیز از انرژی اتمی دارد.

دریادار  حسین خانزادی در توجیه این تضاد بین تولید جنگ افزارهای اتمی و استفاده مسالمت آمیز از انرژی هسته ای، گفت: «وقتی از صلح حرف می زنیم، صلح بدون آمادگی دفاعی، معنی پیدا نمی کند».

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزوده گفت: «وقتی اگر قدرت بازدارندگی  و آمادگی برای دفاع وجود نداشته باشد، صلح تحکیم و تثبیت نمی شود و به همین علت، نیروهای مسلح کشورها حضور دارند تا این صلح پایدار بماند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در حالی از “صلح” سخن می گوید که رژیم ایران تنها کشور جهان است که برای اجرای مطامع کولونیالیستی خود، نیروهای مسلحی را موسوم به “سپاه قدس” برپا کرده که هدف علنی آن تسلط رژیم ایران بر کشورهای منطقه می باشد. حکومت کنونی در ایران، همچنین تنها رژیمی است که از نابودی اسرائیل سخن می گوید و برای رسیدن به این هدف چندین گروه تروریستی و چریکی نیز برپا کرده است.

3 دیدگاه‌

  1. بازی با کلمات برای گول زدن نسل جوان به دلیل کم تجربگی یا عامه عوام از دیرباز دارای سابقه است. مثلا غیرانتفاعی بمعنای رایگان و عدم منفعت است درحالیکه مؤسسات غیرانتفاعی همه خصوصی و پولی است. حالا تولید جنگ افزار یعنی صلح آمیز از توجیهات مسخره حکومت است این تحلیل جناب پاسدار شامل همه کشورها میشود و نتیجه این میشودکه جنگ منطقی است ونوعی توجیه مسخره ماکیاولیستی،شیعی است

  2. سلام ببخشید اون وقت آمریکا ،اسرائیل که دارای بمب اتمی هستن کجا این سخنان جای میگیرن و اونجایی که امریکا ژاپن رو با بمب اتمی زد کجا بودین که دارین هنوز نه ایران دست به ساخت بمب اتمی نزده محکوم میکنین و و کشور هایی که دارای بیشترین بمب اتم هستن و استفاده هم کردن شدن مدافع جهان واقعا جای تاسف داره به نظرم وقتشه سرتون از زیر برف بیرون کنید

  3. ساخت و یا خرید سلاح اتمی هیچ مغایرتی با قوانین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد چرا که کشورهای زیادی از این موارد به شکل دوستانه استفاده می کنند و هیچ کشوری نمیتواند قول بدهد که از این امکانات هیچ وقت استفاده نمیکند.

Comments are closed.