فعال سیاسی حامی رژیم اسلامی:این همه نفرت از صاحبان قدرت در ایران وحشتناک است.مردم از حکومت بیزارند

خشم و نفرت مردم در ایران از رژیم اسلامی در حدی عیان گردیده که حامیان و نزدیکان حکومت نیز به آن اعتراف می کنند و در تازه ترین اظهار نظر در اینباره هدایت آقایی یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه آستانه تحمل مردم حد و ظرفیتی دارد، گفت: وقتی که برخوردها غیر منطقی و باعث زخم خوردگی شود، مردم آن حمایتی که باید داشته باشند را نخواهند داشت.

هدایت آقایی گفت: بعضی فکر می‌کنند اگر رفتاری اینچنینی نداشته باشند عقب می‌افتند و پایگاهی که دارند تضعیف می‌شود.

وی بیان کرد: معتقدم یکی از دلایل اصلی روی آوردن اصولگراها به این رفتارها در برابر مردم پاسخگو نبودن‌شان در خصوص اتفاقات جاری کشور است بنابراین به یک نوع فرافکنی روی می‌آورند.

وی گفت: آستانه تحمل مردم یک حد و ظرفیتی دارد؛ البته این به معنای این نیست که وقتی می‌گویم هنگامی که آستانه تحمل مردم پر و لبریز می‌شود حتما اقدامات فیزیکی و یا بحران‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند، بله این یکی از نمادها می‌تواند باشد اما همیشه این نیست مهم‌تر و بدترین نوع اعتراض همان‌طور که امروز در افکار عمومی و گفت‌و‌گوهای شخصی بین مردم نگاه می‌کنیم این است که از تصمیم‌گیران ناراحت باشند و از صاحبان قدرت دل بکنند.

چندی پیش نیز یکی از جامعه شناسان در داخل ایران که از نزدیکان حکومت نیز هست با اشاره به بالا رفتن خشم و انزجار مردم از حکومت گفته بود که شکاف میان حکومت و مردم به حدی زیاد است که بزودی شاهد اعتراضات و بحران های اجتماعی خواهیم بود که شاید موجودیت رژیم را نیز با خطر جدی روبرو کند.

آقایی بیان کرد: این دل کندگی از صاحبان قدرت می‌تواند وحشتناک باشد. وقتی که برخوردها غیر منطقی و باعث زخم خوردگی شود مردم آن حمایتی که باید داشته باشند را نخواهند داشت. اصولگراها باید بدانند اگر مردم نباشند در هیچ کجای دنیا نمی‌توانند مقاومت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در حالی از دلزدگی و دل کندن مردم از رژیم اسلامی ابراز نگرانی می کند که به نظر میرسد بخش گسترده ای از مردم ایران سالیان دراز است که از رژیم انزجار دارند و این نفرت را در شعارهایشان ابراز می دارند وقتی می گویند:اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا و بسیاری شعارهای دیگر در ضدیت با رژیم و شخص علی خامنه ای.

اما مقام های رژیم از به اصطلاح اصلاح طلبان و تندروها آن را نادیده می گیرند.

گفتنی است اصلاح طلبان که مورد انتقاد شدید مردم قرار دارند و به آنها سوپاپ اطمینان رژیم می گویند خود به این امر اعتراف می کنند از جمله آنها آقای صادق زیباکلام است که بارها اعلام داشته که مخالف تغییر رژیم است و حتی گفته است که اگر مردم بخواهند رژیم را تغییر دهند اسلحه به دست می گیرد و به نبرد مردم می رود.

با این همه بر کسی پوشیده نیست که شرایط سیاسی و اقتصادی در ایران به حالت انفجار رسیده و صبر و تحمل مردم روبه پایان است و باید دید که رژیم با این بحران ها چگونه مواجه خواهد شد؟