ماکرون با ترامپ دیدار می کند – روحانی به تهدیدات در مورد برجام ادامه می دهد

در آستانه دیدارهای مهمی که قرار است در روزهای آینده بین پرزیدنت ترامپ و رهبران فرانسه و المان صورت گیرد، از واشنگتن خبر می رسد که بسیاری از کشورها از رئیس جمهوری ایالات متحده خواسته اند که ار خروج آمریکا از برجام خودداری کند و ادامه این پیمان توقف برنامه های اتمی ایران را به خطر نیاندازد.

آگاهان می گویند که کشورهای مختلف فشار سنگینی بر پرزیدنت ترامپ وارد می آورند تا او را از تصمیم برای خروج از برجام باز دارند.

بسیاری از مقامات آمریکایی در سخنان هفته های اخیر خود، احتمال خروج از برجام را تقریبا حتمی دانسته اند و دولت ایران به این باور رسیده که ترامپ در برجام نخواهد ماند.

وزیر خارجه روسیه نیز هشدار داده که دولت مسکو هرگونه تلاش برای آسیب رساندن به برجام را خنثی خواهد کرد.

سران حکومت ایران نیز همچنین هشدار می دهند که خروج آمریکا از برجام با واکنش شدید رژیم ایران روبرو خواهد شد که ممکن است برای ایالات متحده نتایج ناخوشایندی داشته باشد.

این هشدار را حسن روحانی دوباره در نطقی بازگو کرد. مجمد جواد ظزیف نیز در روزهای اخیر گفته بود که ایران در مدت زمانی بسیار کوتاه می تواند همه فعالیت های غنی سازی اورانیوم را از سر بگیرد.

3 دیدگاه‌

  1. ایران سعی دارد تا امریکا را در اسارت برجام نگه دارد و انرا توافقی ابدی !!! جلوه دهد اما ترامپ با همان اختیاراتی که ابامای خائن این توافق را بدون بررسی کافی امضا کرد باید انرا لغو نماید. برجام مهمترین ایزار حضور ویرانگر و گسترده ایران در غرب است که توان معماری انتخابات امریکا و دیگر کشورهای اروپایی را خواهد داشت. به غرب شدیدا هشدار میدهم که برجام سند نابودی قطعی غرب توسط ایران است لطفا به ترامپ موضوع را تفهیم کنید.ترامپ اخرین فرصت غرب برای نجات از شرارتهای ویرانگر ایران است

  2. مکرون از سوی ایران ماموریت دارد تا برجام را بر امریکا تحمیل نماید . مرکل با حمایتهای مالی و تبلیغاتی ایران بقدرت رسیده و خودرا موظف به حفظ برجام میداند.

  3. ترامپ ساده لوح خوشحال است که ایرانیها شعار مرگ بر امریکا را کنار گذاشته اند! از زمان برجام که ایران بطور گسترده در امریکا و اروپا مشغول براندازی و توطئه است دیگر نیازی به شعار ندارد و بطور عملی درحال نابود کردن امریکاست.

Comments are closed.