مایک پمپئو:جهان صدای مردم ایران را به خوبی شنیده است

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا که اخیرا رژیم ایران را یک رژیم فاسد وضد مردمی خوانده به گفته بود  که: جهان صدای اعتراضات مردم ایران را به وضوح شنیده اند.

روز پنجشنبه نیز  در توییتر دیگری گفت: آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی باید پاسخگوی بی ثبان کردن امنیت در خلیج فارس و ادامه یافتن رنج مردم یمن باشد.

وزیر امور خارجه آمریکا در این توییتر گفته است: نه تنها حمایت جمهوری اسلامی از حوثی‌های یمن باعث حمله آنها به عربستان و امارات متحده شده است بلکه به گفته وی: خطر بحران انسانی موجود در این کشور را هم تشدید می کند.

مایک پمپئو در توییتر قبلی خود به شدت نظام جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار داده و گفته بود: حکومت فاسد ایران منابع شهروندان خود را به باد می‌دهند که برای ماجراجویی در سوریه و حمایت از حزب‌الله -حماس و عروسی ها و چه در مسیر جاه طلبی هایش برای توسعه بیهوده در برنامه هسته ای که تنها بر رنج مردم ایران افزوده است.

وی می افزاید: همانطور که پیشتر گفتم هیچ کس از اینکه اعتراض ها در ایران ادامه دارد نباید متعجب شود. مردم ایران سهمشان از ثروت کشورشان از رهبران فاسد خود میخواهند.و خواستار پاسخگویی آنها به نیازهای مشروع شان هستند.

وزیر امور خارجه آمریکا روش دولت در سرکوب مردم را نیز بی اثر و بی فایده خواند و گفت: ما تاکتیک‌های بی اثر حکومت در سرکوب مردم و زندانی کردن مبارزان را به شدت محکوم می‌کنیم. مردم ایران از فساد و بی عدالتی رهبرانشان خسته شدند و جهان صدای مردم ایران را به خوبی شنیده است.