مشاور پیشین ترامپ گفت:اگر ایران در خلیج فارس از خط قرمز عبور کند آمریکا و متحدانش در آنجا هستند

مشاور پیشین پرزیدنت ترامپ در امور خاورمیانه با انتشار توییتری نسبت به رزمایش نظامی حکومت اسلامی در خلیج فارس واکنش نشان داد.

ولید فارس در توییتر خود به نقل ازگفتگویش با العربیه نوشت:رزمایش نظامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز یک رفتار خصمانه از طرف حکومت اسلامی ایران و یک پیام تهدید آمیز برای عربستان سعودی-امارات متحده عربی-کویت و بحرین است.اگر رژیم ایران از خط قرمز عبور کند آنگاه آمریکا و دیگران متحدان غربی در آنجا خواهند بود.

پیشتر آمریکا نسبت به عواقب رزمایش نظامی رژیم در خلیج فارس و اینکه قصد مصدود کردن تنگه هرمز را داشته باشد هشدار داده بود اما حکومت اسلامی از دیروز پنجشنبه رزمایش دریایی را آغاز نمود.

روز جمعه دریاسالار جان ریچاردسون، فرمانده عملیاتی نیروی دریایی ایالات متحده، تاکید کرد که رزمایش تازه سپاه پاسداران را «از نزدیک زیر نظر داریم» و اگر سپاه پاسداران بخواهد تنگه هرمز را مسدود کند با واکنش نیروی دریایی آمریکا و متحدانش روبه‌رو خواهد شد.

در مقابل فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس. ما هر زمان اراده کنیم تنگه هرمز را می بندیم.

حکومت اسلامی از بیم اجرایی شدن دور دوم تحریم ها از روز ۱۳ آبان و احتمال اینکه فروش نفت ایران به راحتی انجام نگیرد زبان به تهدید گشوده و ادعا می کند که هر زمان بخواهد میتواند تنگه هرمز را ببند امری که از طرف آمریکاو متحدان عرب و کشورهای اروپایی خط قرمز اعلام شده و بنابه نظر آگاهان امور اقدام به بستن تنگه هرمز در حکم خودکشی برای ملایان خواهد بود.

حکومت اسلامی از سویی با جامعه بین الملل در افتاده و از همه مهمتر در داخل نیز با مردم به جان آمده ایران روبه رو است که در نتیجه سیاستهای آشوب طلبانه ملایان در منطقه و جهان و دزدی و چپاول ثروتشان در بدترین شرایط اقتصادی قرار گرفته اند اما  هر روز قویتر و مصمم تر از پیش در راه سرنگونی رژیم ملایان به خیابان می آیند.

 

2 دیدگاه‌

  1. خیزش مردمی علیه ملایان و خیزش آمریکا و متحدانش علیه ملایان از داخل و خارج سرانجام ملایان را به آخر خط قرمز سوق خواهد داد و مثلث داخل و خارج و آخر را به نام ملایان مصطلح روحانیت در تاریخ به ثبت خواهند رساند

Comments are closed.