مقام سپاه پاسداران، دولت کانادا را به انتقام جویی تروریستی تهدید کرد

یک مقام سپاه پاسداران، دولت کانادا را مورد تهدید جنگی قرار داد و گفت مبادا که دولت آن کشور سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده و آن را تحریم کند.

این واکنش از زبان سپاهی سرتیپ، ابوالفضل شکار چی در سمت سخنگوی ارشد نیروهای مسلح مطرح گردید.

دولت کانادا که سالیان دراز در برابر قتل زهرا کاظمی روزنامه نگار و عکاس ایرانی – کانادایی بردباری نشان داده بود، در طرحی که در مجلس نمایندگان آن کشور به تصویب رسید سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی نامید و آن را در فهرست تحریم ها قرار داد.

سپاهی ابوالفضل شکارچی در واکنش ادعا کرد که سپاه پاسداران، خود پیشگام مبارزه با ترور است و قطعنامه ای که در مجلس نمایندگان کانادا به تصویب رسیده توطئه ای است که اسرائیل و یا به گفته او، صهیونیسم جهانی طراحی کرده و دولت کاناد را به ان دام کشیده است.

رژیم ایران هرگونه عملیات فتنه گرانه خود علیه اسرائیل و کشورهای غربی را مبارزه با ترور می نامد و آن را موجه می داند و کمک به گروه های تروریستی را “مقاومت” توصیف می کند.

این سخنگوی نیروهای مسلح رژیم ایران در واکنش به اقدام مجلس نمایندگان کانادا، در ادامه تهدیدهای خود، ادعا کرده گفت که رژیم اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن، “این گونه طرح های شیطانی علیه بازوهای دفاعی ایران را با شدت پاسخ خواهد داد و دشمن را پشیمان خواهد کرد.

سپاهی ابوالفضل شکارچی، توضیح نداد که نیروهای مسلح ایران به چه ضربات کوبنده ای علیه کانادا می تواند دست بزند که به گفته خود دولت کانادا را از عمل خود پشیمان سازد.

4 دیدگاه‌

  1. کشور روسیه باخبر شده که حکومت ایران آخر خط است چون از همه نظر فقط سقوط و سرنگونى حکومت ایران مى تواند پایان تمام مشکلات اقتصادى در ایران باشد به همین خاطر از الان روسیه در فکر ظاهر کردن دجال یک چشم در استان خراسان کشور ایران شده است دجال یک چشم الگو بردارى شده از ابوبکربغدادى رهبر داعش است که توسط CIA آمریکا در سوریه و عراق خلق شد منتهى الان دجال یک چشم که مهره روسیه در ایران است کارش را در استان خراسان ایران آغاز نمى کند و به او فرمان داده شده است که زمانى که حکومت ایران توسط شورش هاى اقتصادى بسیار سنگین در سقوط کامل قرار گرفت یعنى زمانى که مملکت ایران خر تو خر شد کارش را در استان خراسان ایران شبیه گروه داعش آغاز کند و به تدریج تمام استان هاى خراسان و تهران و استان هاى مرکزى و جنوب و غرب و شمال ایران را فتح کند و بعد از استقرار کامل اقدام به کشور گشایى در مناطق عراق و ترکیه کند و از راه کشور ترکیه وارد خاک اروپا شود و با فتح تمام اروپا جنگ جهانى سوم را آغاز کند و زمانى که دجال یک چشم نیروهایش را وارد خاک مصر کرد وارد خاک عربستان هم مى شود که احتمالاً منجر به ظهور امام زمان در کشور عربستان مى شود .
    علت اصلى اینکه دجال از خراسان کارش را آغاز مى کند فقط به خاطر راحتى انتقال سلاح از روسیه به خراسان ایران توسط تونل هاى مخفى زیر زمینى در نواحى مرزى خراسان ایران با کشور روسیه است .

  2. یاوه گویی وعرعرکردن،ازاین گروه کثیف تروریستی تازه گی ندارد،رژیم ملایان بی اصل ونصب همیشه به این مزدوران عراجیف گوامید داشته ودرمنطقه توسط سپاهیان آدم کش سعی دربراه انداختن آشوب وتفرقه قومی بوده وبنیان ننگین نظام ولایت جهل وننگ روبه سرنگونی ست بزودی

  3. درود برارتش قدرتمند اســـــــــــــــرائیل همیشه قهرمان،ودرود فراوان برملت ودولت عزیزوهوشیاریهود،مرگ برآخوند ومرگ برمزدوران سپاه وحزب شیطان لبنان،گروه تروریست درمنطقه

  4. این جماعت پاسداروملا لاف زیاد می زنند.همش گزافه گویی وخیالبافی ودروغ پردازی.جالب اینکه دست اینها روچه درداخل کشوریاخارج خیلی وقته خوندن.اما روشون زیاده

Comments are closed.