منظور احمدی نژاد چه کسی است؟

احمدی نژاد در آخرین سخنان خویش گفته است که حکومت کنونی در ایران یک حکومت غاصب است و باید برانداخته شود و به جای آن یک حکومت مردمی به روی کار آید.

البته، احمدی نژاد که ظاهرا “در دیدار با دانشجویان” سخن می گفت، دقیقا این چنین نگفت، بلکه اظهار داشت : «هر کسی در هر مقام و منصبی که باشد، اگر ملت او را نخواهد، او غاصب است… و هر اقدامی که انجام دهد، تخلف است». (نقل از وبسایت “دولت بهار” که در واقع بیانگر دیده گاه های احمدی نژاد است)

شما بهتر از من می دانید که احمدی نژاد دلش برای مردم ایران نسوخته، و اگر این گونه سخن گفته، خواسته است مردم فریبی کند و از آن جا که با خانواده لاریجانی ها وارد نبرد سرنوشت شده، می خواهد دل مردم را به دست آورد و ملت را سپر بلای خود سازد و مردم را در برابر دشمنانش قرار دهد.

ولی مفهوم عمیق سخنان او، همان است که ما در بالا نوشتیم – یعنی عملا گفته است که این رژیم غیرقانونی است، چون اگر یک همه پرسی آزاد و بی طرفانه برگزار شود، تردیدی نیست که اکثریت بزرگ مردم ایران علیه حکومت رای خواهد داد – که نشانه هایی از آن را این روزها در تظاهرات خیابانی مردم، در نقاط مختلف ایران، می بینیم و می شنویم.

وانگهی، احمدی نژاد با این سخنان، عملا دولت خود را نیز نامشروع می خواند، زیرا در دور اول با فرمان خامنه ای برنده اعلام شد و در دور دوم، در نتایج انتخابات تقلب کردند و احمدی نژاد را با توسل به خدعه و تحریف، به یک دوره دیگر ریاست جمهوری نشاندند و آن “شورش تابستان ۸۸” را موجب شدند.

اگر احمدی نژاد اکنون می گوید “هر کسی در هر مقام و منصبی که باشد، اگر ملت او را نخواهد، او غاصب است”، خودش می داند که مردم او را نمی خواهند و صادق لاریجانی را نمی خواهند و علی لاریجانی را نمی خواهند و علی خامنه ای را نمی خواهند و مسلما قاسم سلیمانی را نمی خواهند و به همین ترتیب حزب الله لبنان را نمی خواهند و حماس را نمی خواهند.

ولی خود احمدی نژاد می داند که این حکومت با توسل به زور و شکنجه و تهدید، می کوشد زبان مردم را ببرد و دهان ملت را ببندد و فریادها را در گلو خفه کند تا بتواند همچنان به فرمانروایی خود ادامه دهد.

رئیس قوه قضائیه (و یا سخنگوی او) گفته است که احمدی نژاد هذیان می گوید و روانی شده است. ولی گاهی واقعیات را باید از زبان همین روانی ها و هذیان گویان شنید.

خود روح الله خمینی پیش از آن که به قدرت برسد، در یکی از سخنرانی ها تحریک آمیز و مردم فریبش گفته بود که هیچ نسلی نمی تواند انتخاب و گزینش خود را به نسل بعدی تحمیل کند.

از آغاز “انقلاب” تا کنون، دست کم یک نسل و نیم می گذرد، ولی این رژیم همچنان ادعای “مردمی” بودن می کند و از زبان “مردم” سخن می گوید و در همان حال دهان مردم را می بندد و هر کس را که زبان به دگرگویی گشود به زندان می اندازد، شکنجه می کند و یا به دار می آویزد.

حتی اگر احمدی نژاد روانی است، دست کم یک حرف حساب از دهانش بیرون آمده، و آن این که گفته است “هر کسی در هر مقام و منصبی که باشد، اگر ملت او را نخواهد، او غاصب است”.

آقای خامنه ای، آیا شما سخنان رئیس جمهوری محبوبتان را که هشت سال بر اریکه قدرت نشانده بودید، شنیدید؟

 

یک دیدگاه

  1. مهم نیست چون شوی هماهنگی بیش نبود .. سخنرانی امروز ولی امر ملحدین جهان و رهبر جهانی مغولیست ها وضحیونیست ها را نشنیدید؟ : “این‌ کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. بنده‌ای که امکانات در اختیارم است نمیتوانم مدعی باشم، باید پاسخگو باشم که چه کردم با این امکانات. به جای اینکه پاسخگویی کنم، نقش مدعی را علیه این و آن بازی کنم، مردم قبول نمیکنند این را. حالا ممکن است کسی فکر کند در مردم تاثیر میگذارد. مردم هم آگاهند و نمی‌پذیرند این را.”
    هرکس فکر کند مموت بدون هماهنگی با بیت الیزید جهت سوزاندن شعارها و تخلیه روانی و گمراه کردن عامه از مسیر به عرصه آمده و واو به واوش سناریستی نبوده مشخصاً تحت شست و شوی مغزیست و همچنین استفاده ابزاری از نفرت عمومی نسبت به مموت برای اینکه وجهه مخالفین شرایط موجود و ملت به خاک و خون غلطیده را و در کفن خفته ایران در راستای فتنه انگیزی های همکارانه به مموت میگه بدو به عظمی میگه بگیر … این بازی های نخ نما خیلی دوره اش گذشته همچنین هرچه عظمی میگوید همچین هزار برابرش را در ۵۷ و خودش شخصاً که با سابقه ترین عنصر رژیم مغولیستی کمونیستی و صد در صد ربکم الاعلاست اعوذ بالله من الشیطان الرجیم سوء فاسقین .. آبکش به کفگیر میگه تهت سوراخه .. آن هم از چه موضع حق به جانبی!!!

Comments are closed.