نتانیاهو:تظاهرات مردمی در ایران نشان از ضعف رژیم دارد.برجام احتمالا مرده است.تحلیل آقای منشه امیر

 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل که شانس بالایی برای در اختیار گرفتن دوباره این مقام را دارد، در گفت‌وگو با شبکه «فاکس نیوز» تصریح کرد که توافق هسته‌ای با ایران «احتمالا مرده» است و اعتراضات نشان داد که رژیم جمهوری اسلامی ضعیف است.

بنیامین نتانیاهو در این مصاحبه که چند هفته پس از پیروزی حزب لیکود در انتخابات اسرائیل، انجام شده در خصوص آینده توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام صحبت کرده است.

نخست وزیر سابق اسرائیل گفت: «برجام احتمالاً مرده است، زیرا تمام جهان دیدند که چهره واقعی این رژیم چیست. این به لطف زنان و مردان فوق‌العاده شجاع ایرانی است که علیه این رژیم شریر، قاتل و وحشی به خیابان‌ها آمدند.»

بنیامین نتانیاهو تصریح کرده است: «فکر می کنم مردم ایران از خودشان می‌پرسند، آیا ما آیت‌الله‌ها را می‌خواهیم، کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، به دنبال در اختیار گرفتن سلاح‌های کشتار جمعی و موشک‌های بالستیک هستند که آنها را به هر نقطه از کره زمین بفرستند؟ و پاسخ این است، البته که نه.»

آقای منشه امیر در گفتگویی که شبکه خبری ایران اینترنشنال با او انجام داد در این باره گفت که نتانیاهو دو هفته دیگر فرصت دارد تا کابینه خود را معرفی کند اما با این وجود در گفتگویی که با فاکس نیوز داشت بار دیگر بر خطر اتمی رژیم اسلامی تاکید کرد و این نشان از اهمیت تهدیدات رژیم اسلامی در قبال اسرائیل دارد.

تحلیل آقای منشه امیر در این باره در اختیار شما همراهان گرامی قرار دارد: