هیتلر به عنوان “نژاد پست”، می‌خواست یهودیان را نابود کند؛ امروز اسرائیل به ارتش آلمان تجهیزات دفاعی می‌فروشد

با آن که آلمان، خود یکی از پیشرفته ترین کشورهای صنعتی جهان می‌باشد، ارتش آن کشور مقادیر زیادی تجهیزات دفاعی از اسرائیل خریداری می‌کند که دارای تکنولوژی پیشرفته ویژه اسرائیل است.

این تجهیزات، که در اختیار نیروی زمینی ارتش آلمان قرار خواهد گرفت، شصت و نه دستگاه رادار پیشرفته است که در مناطق جنگی برپا می شود و جنبه تاکتیکی دارد. این رادارها با ویژگی های خود، فعل و انفعالات دشمن را شناسایی می کند تا نیروی زمینی به خنثی کردن آن بپردازد.

ارزش این معامله حدود پنجاه میلیون دلار است و دستگاه‌های سفارش داده شده در صنایع هواپیمایی اسرائیل ساخته خواهد شد که برای ارتش‌های کشورهای خارجی نیز وسایل دفاعی می‌سازد.

صنایع هواپیمایی اسرائیل از شهرت بین المللی برخوردار است و هر سال چندین میلیارد دلار به کشورهای خارجی صادرات دارد و در همان حال، تجهیزات تازه و پیشرفته‌ای نیز به ارتش اسرائیل می فروشد.

دستگاه‌های رادار نظامی که اسرائیل به آلمان می فروشد قادر است به طور خودکار تحرکات دشمن را رصد کند و سطح بزرگی از میدان جنگ را پوشش دهد تا بتوان هدف های دشمن را با دقت بیشتری نابود کرد.

صادرات تسلیحاتی اسرائیل به کشورهای مختلف جهان، جمعا فراتر از ده میلیارد دلار در سال است که بخش عظیمی از آن تجهیزات دفاعی دانش بنیان می‌باشد.

هم اکنون سه شرکت بزرگ در اسرائیل به تولید جنگ افزار و وسایل دفاعی مشغول هستند و در کنار آن‌ها ده‌ها شرکت کوچکتر نیز وجود دارند که قطعات لازم را تولید می‌کنند.

صادرات وسایل دفاعی، به اسرائیل امکان می‌دهد که در کنار افزایش صادرات خود، بتواند به تولید جنگ افزارهای بسیار پیشرفته‌ای دست یابد که موجب حفظ برتری نظامی اسرائیل در کشورهای منطقه می‌شود.

شهروندان اسرائیلی با ابراز خرسندی می گویند: «در جنگ جهانی دوم آلمان هیتلری با این ادعا که یهودیان از “نژاد پست” هستند، قصد نابودی آنان را داشت، ولی اکنون صنایع نظامی اسرائیل تجهیزاتی را به ارتش آلمان می فروشد تا بتواند به نحو بهتری از وطن خود در برابر نیروهای مهاجم احتمالی، نگاهبانی کند.»