گزارش: تعرضات ضد یهودی و پدیده های نئونازی و نئوفاشیستی در ایالات متحده رو به افزایش می باشد

تظاهرات ضد یهودی و اعمال و شعارهای یهودستیزانه در آمریکا

در ایالات متحده، این روزها یک سال از همایش بزرگ گروه های نئونازی در آن کشور می گذرد. در آن تظاهرات، نئوفاشیست ها از جمله شعار می دادند که “آمریکا یا جای یهودیان است و یا جای آمریکائیان”. بدین سان، آن ها یهودیان را بخشی از مردم آمریکا تلقی نمی کردند.

یک نهاد یهودی به نام “جامعه ضد افترا” در یک بررسی علمی اعلام کرد که یهودستیزی در ایالات متحده نیز به طور مداوم در حال افزایش است. در آمار این نهاد آمده است که در یک سال و نیم اخیر، سه هزار حادثه تعرض به یهودیان و یا پدیده های یهودستیزانه و نژادپرستانه در آن سرزمین رخ داده است.

یکی از پدیده های نگران کننده، افزایش گرایش های ضد اسرائیلی و ضد یهودی در دانشگاه های آمریکایی به ویژه دانشگاه برکلی در کالیفرنیا می باشد که در آن ها شمار دانشجویان مسلمان و عرب و فلسطینی دائما رو به افزایش است. این گروه ها از بودجه های کلانی برخوردار هستند و گروه های نتونازی و نئو فاشیست آمریکایی نیز با آن ها همکاری می کنند.

یک دیدگاه

  1. Why Muslims live in US ? How you can accept to live under the authority of US government ? The main supporter of current occupied Quds regime !!! You must leave the country ! I personally will never enter that land even if they send me special invitation !

Comments are closed.