یک عرب اسرائیلی با اتومبیل چند تن را زیر گرفت و چهارتن به طور سطحی زخمی شدند

در شهر عکا در شمال اسرائیل، امروز فردی که با اتومبیل جیپ خود قصد داشت عابرین را زیر بگیرد، دست کم سه تن را زخمی ساخت، ولی پس از آن که با شلیک گلوله یک پلیس اسرائیلی زخمی شد، به ناچار از خودرو پائین آمد و بلافاصله بازداشت شد.

مقامات پلیس گفتند که سوء قصد کننده، یک جوان عرب شهروند اسرائیل است که در نزدیکی های محل سوءقصد زندگی می کند.

شهر عکا در استان گالیل اسرائیل، دارای یک اقلیت بزرگ عرب است.

راننده جیپ، ابتدا کوشید یک مرزبان را زیر بگیرد و سپس وارد پیاده رو شد و به دو سرباز حمله برد و آنان را به طور سطحی زخمی ساخت. هر سه تن به بیمارستان منتقل شدند.

یک پلیس اسرائیلی که به محل حادثه رسیده بود، به سوی راننده جیپ تیراندازی کرد و او را به طور متوسط زخمی ساخت.

راننده در نخستین بازپرسی ادعا کرد که علت این سوءقصد، عصبانیت او از جریمه ای است که یک پلیس برای او نوشت ولی این احتمال نیز بررسی می شود که او دارای گرایش های تروریستی بوده است.

فرد سوءقصد کننده ساکن شهرک عرب نشین شفرعام در حومه شهر عکا می باشد و پیشینۀ تبهکاری ندارد. ولی مقامات امنیتی اسرائیلی می گویند احتمال زیاد می رود علت این تعرض انگیزه های حمایت از فلسطینی ها بوده است.

شماری از اهالی شهر عکا از این تعرض تروریستی به شدت خشمناک شده و در یک گردهمایی خودجوش، خطاب به خانواده عرب اسرائیلی به سوی آن ها فریاد می زدند “اگر می خواهد ترور کنید، از این جا بروید.”

 

3 دیدگاه‌

  1. همه مسلمانانی را که آیه های کشتن کافران را در قران نفی نمی کنند از اسرائیل اخراج کنید در غیر این صورت همیشه باید منتظر چنین ترورهایی باشید این یم راه حل منطقی است یک پرسشنامه درست کنید و این سوال را در آن درج کنید . با احترام

  2. “اگر می خواهد ترور کنید، از این جا بروید.”

    اگر هر فردی به ترور کردن از قبل تصمیم آگاهانه و ملتفتانه بگیرد قاعدتاً امری طبیعی محسوب خواهد شد ولی اگر هر فردی به طور ناگهانی به ترور کردن روی بیاورد قاعدتاً امری غیر طبیعی محسوب خواهد شد ولی در هر حال در اسرائیل روند تروریسم بطور اصلی و کلی بطور ناگهانی اتفاق نخواهد افتاد بلکه سرچشمه ترور در اسرائیل فوران شده است.

    فلسطین در قبال جریان رایج جهنم در سوریه صلح را بر جنگ ترجیح داده است ولی در قبال روند تروریسم در اسرائیل دقیقاً بالعکس عمل کرده است یعنی جنگ بر صلح را برتر و افضل شمرده است بنابراین صلح مابین اسرائیل و فلسطین پایان جریان رایج جهنم در کل خاور نزدیک را تضمین خواهد ساخت.

  3. درود بر اسراییل، همان گونه که عربها قدرت فکر و درست اندیشیدن را نمی دانند ، همان گونه هم با خشم و بدون اینده نگری عمل می کنند و خداوند می دانست که دانش وبزرگی را در قوم یهود قرار داد چون خدا داننده و اگاه است . هرکه دانشش بیشتر باشد صبرش هم بیشتر خواهد بود ‌.پیروز باد قوم یهود ودرود بر اسراییل آزاد ودموکراتیک

Comments are closed.