همراه با اعلام تولید موشک جدید جنگی، فرمانده سپاه و حتی علی لاریجانی زبان به تهدید جنگی علیه اسرائیل می گشایند

در حالی که رژیم ایران مرتبا اسرائیل را هدف تهدیدهای جنگی قرار می دهد، ولی تا کنون نسبت به عملیات اسرائیل در خاک سوریه علیه سپاه پاسداران، به یک اقدام قابل توجه دست نزده است

خبرگزاری فارس نیز با انتشار مقاله مفصلی، به نمایش دادن انواع موشک های جنگی سپاه پاسداران در سال های اخیر پرداخت و تهید کرد که همه این موشک ها برای نابودی اسرائیل است. این خبرگزاری در عنوان خبری خود چنین نوشت: « از فجر تا زلزال موشک های جنگی، از انگشت های حکومت ایران زیر گوش اسرائیل است».

در اسرائیل یک تحلیلگر با سابقه سیاسی به نام بوسی مِلمُن نوشت که رژیم ایران خود را عملا در حال جنگ با اسرائیل می داند و عملیات نظامی آغاز شده است. با این همه بوسی ملمن نیر به سکوت رژیم ایران در برابر ضربات سهمگینی اشاره می کند که نیروی هوایی اسرائیل در دو سال اخیر علیه مواضع نظامی سپاه قدس در سوریه وارد آورده و می کوشد از استقرار دائم آن در آن کشور جلوگیری کند.

در حالی که رژیم ایران مرتبا اسرائیل را هدف تهدیدهای جنگی قرار می دهد، ولی تا کنون نسبت به عملیات اسرائیل در خاک سوریه علیه سپاه پاسداران، به یک اقدام قابل توجه دست نزده است.

رسانه های وابسته به حکومت ایران، همچنان به انتشار مطالبی ادامه می دهند که هدف از  آن ها لاپوشانی ضعف نظامی رژیم و کم اهمیت جلوه دادن بحران اقتصادی کشور است.

خبرگزاری تسنیم در تهران از قول نماینده گروه تروریستی جهاد اسلامی ازادی فلسطین، امروز (یکشنبه) نوشت: اسرائیل در حال غرق شدن است و در آستانه شکست قرار دارد. این ادعای پوچ در حالی انتشار می یابد که علی رغم ده ها میلیون دلار پولی که رژیم ایران برای این گروه تروریستی هزینه کرده، جهاد اسلامی همچنان یک سازمان کوچک در غزه باقی مانده و گروه حماس، عملا آن را تحت تسلط خود دارد.