نتانیاهو:به مستبدان در تهران می گویم،میدانیم چه می کنید و کجا انجام می دهید،با تمام توان علیه شما اقدام می کنیم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در یک پیام کوتاه و صریح به سران رژیم ایران هشدار داد که از تمام فعالیتهای پنهانی آنها چه در داخل کشور چه خارج خیر داریم و با همه ایزار و قدرتی که در اختیار داریم علیه شما(ملایان حاکم)اقدام میکنیم.

نخست وزیراسراییل در ابتدای سخنانش با اشاره به فرارسیدن  چهلمین سالگرد به قدرت رسیدن ملایان در ایران گفت:آنها  در آستانه چهل سالگی رژیمشان به موشکهایشان افتخار میکنند و قصد خود را برای نابودی اسراییل آشکارا اعلام میکنند.

روز گذشته بار دیگر سپاهی پاسدار سلامی اسراییل را تهدید به نابودی کرده و خطاب به دولت و مردم اسراییل گفت:پیش از آنکه آمریکایی‌ها برسند نابود می‌شوید.

پاسدار سلامی در ادامه سخنانش بر علیه اسراییل گفت:«اگر صهیونیست‌ها بر اساس اشتباه و خطا، کاری کنند که شعله جنگ جدیدی افروخته شود باید مطمئن باشند که این جنگ محو آنان را در پی دارد.»

حسین سلامی گفت: «صهیونیست‌ها به آمریکایی‌ها اتکا نکنند زیرا پیش از آنکه آمریکایی‌ها برسند نابود شده‌اند و باید در پی قبرستان‌های خارج از فلسطین اشغالی باشند زیرا فضایی برای ماندن آنان در این سرزمین وجود نخواهد داشت.»

تهدید حسین سلامی به نایودی اسراییل در حالی بیان می‌شود که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، به تازگی تهدید به «محو» اسرائیل از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی را تکذیب کرده بود.

نخست وزیر اسراییل با اشاره به تهدید به نابودی اسراییل از طرف ملایان در تهران گفت:با همه توان و قدرت بر علیه شما اقدام میکنیم تا امنیت کشور و مردم اسراییل را تامین کنیم.

 

 

یک دیدگاه

  1. درود بر تو ای ناتانیاهوی شیر دل. چهل سال از آن روز شومی که پادشاه ایران بر اثر نامردی مردم ما و نیز توطئه اروپا و کارتر ، ایران را ترک گفت گذشت. در این چهل سال شوم و سیاه، ارتجاع سیاه سرمست از پیروزی ، دجال وار نغمه شوم نابودی اسرائیل را ساز کرده ، ایران و ایرانی را به خاک سیاه نشانده. ضحاک خون آشام فقط از مغز سر جوانان تغذیه می کند. زنان را به فحشا و مردان را به اعتیاد کشانده و نغمه شوم نابودی اسرائیل را سر میدهد. در این وانفسا، اروپای مهد فاشبسم، از ارتجاعیون حاکم ایران دفاع می کند و آنها را یاری می رساند و امثال اوباما با طیاره به آنان پول می رساند که ماشین ترور اسلامی سر پا بماند. در این میدان نامردی و پستی، تنها این
    نا تانیاهو است که انسانیت را فراموش نکرده است.
    نتانیاهو ی جوانمرد راهت را ادامه بده، تاریخ مردانگی تو و نامردی اروپا و کارتر و اوباما را ثبت خواهد کرد. دستت را به گرمی می فشارم و از صمیم قلب آرزو ی بهروزی اسراییل را آرزو دارم.

Comments are closed.