هواداران ایران پادشاهی و فعالان مجاهدین خلق، در دو رشته تظاهرات جداگانه در ورشو شرکت کردند

یکی از دخترانی که شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان لهستان با او گفتگو کرد، از جمله گفت که بسیاری از تظاهرکنندگان در ایران، با جانبداری از شاهزاده رضا پهلوی شعار داده اند

در حاشیه برگزاری همایش بین المللی ورشو، که هدف آن افزایش فشارهای بین المللی بر حکومت اسلامی ایران می باشد، دو گروه سیاسی بزرگ اپوزیسیون ایرانی، با برگزاری دو همایش جداگانه، به تظاهرات پرداختند و خواهان براندازی رژیم شدند.

این تظاهرات توسط طرفداران ایران پادشاهی و سازمان مجاهدین خلق ایران برگزار شد و تحت نظر پلیس لهستان قرار داشت و با آرامش کامل به پایان رسید. برخی شبکه های تلویزیونی لهستان و کشورهای دیگر با شماری از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفتگو کردند.

در این تظاهرات، برخی طرفداران ایران پادشاهی پیراهن هایی به رنگ فیروزه ای به تن کرده بودند. جناح طرفدار ایران پادشاهی از چندی پیش فیروزه ای را به عنوان رنگ ملی ایران برگزیده است. بسیاری از شرکت کنندگان، عکس های بزرگ شاهزاده رضا پهلوی را سر دست بلند کرده بودند.

بسیاری از اعضای مجاهدین در این تظاهرات، جلیفه زرد رنگ به تن داشتند و پرچم شیروخورشید ایران را همراه با پرچم های رنگارنگ دیگر با خود حمل می کردند.

یکی از دخترانی که شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان لهستان با او گفتگو کرد، از جمله گفت که بسیاری از تظاهرکنندگان در ایران، با جانبداری از شاهزاده رضا پهلوی شعار داده اند.

2 دیدگاه‌

  1. با درود
    مردم ایران بدلیل عدم اتخاذ سیاستهای ضد ایرانی از سوی رضا پهلوی و فرهیختگی ایشان که توام با خوش نامی است ، از رضا پهلوی طرفداری میکنند. مردم ایران خواهان صلح و دوستی با اسرائیل هستند. مردم ایران نمیتوانند از خشونت و جنگ و ترور طرفداری کنند.

  2. آقا هرکی میخواد ایران وملت روشنفکر وآزادیخواه ایران را از دست شوم غاصبان کشورو ملایان نجات بدهد خوب بدهدولیکن هرچی زودتر بهتر.

Comments are closed.