روحانی از حساب مردم ایران مایه میگذارد و ادعا می کند که آن ها آماده “جهاد و شهادت” علیه آمریکا هستند

روحانی باردیگر مردم ایران را به آمادگی برای آن چه که “شهادت و جانبازی” نامید فرا خواند

حسن روحانی، در یک سخنرانی جدید، در واکنش به دعوت از جانب ایالات متحده برای ازسرگیری مذاکرات بین دو کشور  گفت : تسلیم نمی‌شویم، حفظ حکومت اسلامی ، واجب تر است . او همچنین گفت که اگر آمریکا شهرهای ایران را بمباران کند و مردم را بکشد، باز هم رژیم تسلیم نخواهد شد.

حسن روحانی که در جمع گروهی با نام “ایثارگران جنگ هشت ساله با عراق” سخن می گفت، افزود : این پیامی است که بعد از ۳۰ سال از جنگ به جهان مخابره می‌شود. آگاهان گفتند که رئیس جمهوری اسلامی ایران، با این ادعای دروغین که آمریکا می خواهد شهرهای ایران را بمباران کند، و مردم را بکشد، تلاش دارد که حمایت ملت ایران را به سوی رژیم بکشاند و در بین ایرانیان، نسبت به ایالات متحده و سیاست های آن، تنفر ایجاد کند.

به گفته آشنایان امور ،هدف فریبکارانه روحانی از این شیوه استدلال، وسیله قرار دادن ملت ایران در پیکار علیه ایالات متحده و جلب حمایت آنان است .

روحانی ، تحریم های ایالات متحده را  “جنگ اقتصادی و حمله علیه رفاه مردم ایران” نامید و گفت : «این حمله از یک جهت پیچیده‌تر از حمله قبل است”و مردم ایران بیشتر تحت فشار خواهند بود و باید در برابر تحریم‌ها «ایستادگی و مقاومت» کنند.

روحانی باردیگر مردم ایران را به آمادگی برای آن چه که “شهادت و جانبازی” نامید فرا خواند و گفت  : «مردم ایران باید خود را برای شهادت و کشته شدن در راه حکومت اسلامی آماده سازند» و افزوده گفت: «اگر سرزمین ما توسط آمریکا بمباران شود و باز هم شهید، جانباز و اسیر دهیم، هنوز هم دست از حفظ رژیم اسلامی و استقلال و عزت برای حکومت دست  برنخواهیم داشت”.

بدیهی است که روحانی با ابراز این سخاوتمندی، هرگز از ملت ایران نپرسیده است که تا چه حد حاضر است در راه ادامه این رژیم سرکوبگر، فداکاری کند. بسیاری از ایرانیان می گویند که دوران جنگ هشت ساله با عراق، سپری شده است.

روحانی در ادامه ادعاهای خود افزوده گفت: «امروز روز ایستادگی و مقاومت است وبه ملت ایران با صراحت می‌گویم با ایستادگی، وحدت و مقاومت می‌توانیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه را شکست دهیم».

رئیس جمهور حکومت اسلامی در پایان سخنان خود تایید کرد که رژیم با بحران بسیار وخیمی روبرو می باشد، و در این زمینه گفت : «شرایط دشواری در پیش رو ی مردم ایران قرار دارد ، بسیاری از نسل جوان ما جنگ هشت ساله با عراق را ندیده اند، اما امیدوارم امروز شاهد  مقاومت، ایستادگی و ایثار آنان باشیم» .

سران حکومت اسلامی بارها برای  مقابله با دشمنان خود همواره از  «آمادگی مردم برای مقاومت و ایستادگی» سخن گفته، که به احتمال زیاد، بسیار دور از واقعیت است.

2 دیدگاه‌

  1. درود بر اسراییل، سخن از شهادت وکشته شدن مردم عادی برای آخوندها ورژیم آخوندی بسیار آسان است ولی آیا مردم هم همین عقیده را دارند؟؟!! هرگز وهرگز وهرگز ،چون بعد چهل سال پرسش مردم این است((( چرا پسران خمینی وخامنه ای و …چرا در جنگ ایران وعراق شهید نشدند؟؟!!! چرا فقط فرزندان مردم فرودست ومتوسط جامعه کشته شدند ؟؟؟!! وبا اینکه رژیم با تبلیغات دروغین سعی دارد بگوید پسران خامنه ای و..هم در جنگ هشت ساله در جبهه حضور داشتند ولی همواره مردم می پرسند پس چرا هیچ کدام از سران رژیم آخوندی فرزند شهید ندارد؟؟!!!(((( چرا شهادت فقط مختص مردم فقیر وعادی جامعه است؟؟!!)))) .ولی حالا دیگر آن دوران سادگی مردم ایران که با یک *نوحه آهنگران * وبا یک مداحی آخوندی فریب میخوردند ودسته دسته به جبهه میرفتند وحتی در مدارس شستشوی مغزی داده میشدند تا بدون اجازه والدین وبا دستکاری شناسنامه هایشان به جبهه جنگ بروند وبرای شهادت بشتابند؛ گذشته است و حالا مردم مانند :” مار گزیده ای شدند که از ریسمان سیاه وسپید ( که دروغهای بی شمار ورنگارنگ رژیم آخوندی است) می ترسند،و دیگر پینوکیوی رژیم گربه نره وروباه مکار نمی شوند،و از طرف دیگر مردم الان ** تک فرزند یا حداکثر دو فرزند دارند ** وحاضر نیستند فرزندانشان را که با این همه سختی در این رژیم سراپا فریب ونیرنگ ،بزرگ کرده اند به جنگ بفرستند .از طرف دیگر جنگ ایران وعراق ،جنگ ایران با عربها بود که همواره ایرانیان به خاطر گذشته و حس ناسیونالیستی دوران شاه و تنفر از اعراب به این جنگ رفتند ولی(((( امریکا همیشه مورد علاقه اکثریت ایرانیان است و ایرانیان عشقی عجیب به امریکا دارند)))) وحتی در جنگ با آمریکا اکثریت جامعه طرفدار آمریکا خواهند بود ونه این رژیم خونخوار.الان در ایران مدام از گوشه وکنار از مردم عادی جامعه میشنویم “”” که حتی دعا میکنند تا آمریکا به ایران حمله کند و بر سر رژیم بمب بریزد”””.البته رژیم آخوندی بزرگترین هراسش از تنفرمردم است وفقط میخواهد به بیرون کشور وجهان به دروغ نشان دهدمردم ایران طرفدار رژیم هستند واز طرفی در داخل ایران مردم را از جنگ با آمریکا میترساندو در این میان((( خود رژیم آخوندی سردر گم شده ونمی داند با این همه دشمن داخلی و خارجی چه کند!؟))).حال این رژیم آخوندی میداند دیگر مانند جنگ قبل جوانان هرگز به جنگ نمی روند واز طرف دیگر ضعف های خودش را در ابزار جنگی هم میداند پس به رجز خوانی و* هیاهوی بسیار برای هیچ* وبرای پوشاندن نقطه ضعف هایش روی آورده.جهان هرگز نباید به یاوه گویی های رژیم ضدبشری آخوندی اعتنایی بکند ودیگر باید دست این رژیم برای همه جهان رو شده باشد پس اتحاد جهان برای نابودی رژیم آخوندی ایران ضروری است و فقط نابودی این رژیم آخوندی ومزدورانش میتواند صلح و آرامش را برای همه جهان به ارمغان بیآورد ‌.پیروز باشید وجاوید اسراییل وپاینده ایران

  2. جناب منشه امیر این جانوران وحشی را دنیا چهل سال پرورش داد و بزرگ کرد و آنها در طی اینمدت با جان و مال و ناموس ایرانی بازی کردند ، میشود تصور کرد بزرگان دنیا تا اینحد ساده اندیش و ساده لوح باشند که از یک قوم وحشی بربر ۱۴۰۰ ساله حاکم بر ایران هیچگونه شناختی نداشته باشند ؟ شما به سوابق آنها نگاه کنید آنهایی که داخل ایران بودند از پسترین افراد جامعه بشمار میامدند و امروز القاب سردار، وزیر ، وکیل ، نماینده و ….. را یدک میکشند و آنهایی که کلا از عراق و کشور های عربی و غیر عربی آمدند که اصولا ایرانی نبودند و حاکم بر کشورند و شناسنامه از اداره ثبت دزدیدند و تابعیت ایرانی جعل کردند.
    مردم و ملت واقعی این کشور هیچگاه در طی این چهل سال این جانوران را تایید نکرده تا برسد به اینکه اینها نماینده ایرانی باشند و از قول ما حرف بزنند
    وقتی جامعه بین الملل این جانوران را به رسمیت میشناسد ملت واقعی ایران چکاری از دستش بر میاید.
    وقتی به یک مشت اراذل و اوباش میگویند وزیر امور خارجه ، رئیس جمهور ، نماینده ایران در سازمان ملل ، رهبر و غیره مردم چکاری از دستشان بر میاید
    ملت واقعی ایران اصولا این حکومت جعلی را به رسمیت نمیشناد ولی آنها مدام از قول ملت حرف میزنند و از جیب آنها خرج میکنند

Comments are closed.