شاهزاده رضا پهلوی:ایران متعلق به همه ایرانیان است

شاهزاده رضا پهلوی در اجلاس سه روزه گروه علمی ققنوس که در کانادا برگزار گردید شرکت کردند و طی سخنانی ایران را متعلق به همه ایرانیان جدای از باور سیاسی-مذهبی و… دانستند که همه ایرانیان باید در بازسازی و آبادانی و آزادی آن سهیم باشند.

در ادامه گزارش میتوانید سخنرانی کامل شاهزاده رضا پهلوی را ملاحظه بفرمایید.

3 دیدگاه‌

  1. جناب پهلوی با درود فراوان. من ۶۳ سال از عمرم میگذرد. مفتخرم که دو سال از انرا زیر پرچم اصلی ایران وزیر سلطه شاهنشاه اعلیحضرت همایونی ، بودم. ۴۳ است که در امربکا هستم… سیوال من از جنابعالی اینست که برای پس گرفتن تاج شاهی پدرتان و پس گرفتن ایران از دست این دزدان چه کار مهمی جز سخنرانی و دیدار با چند سناتور و اعلامیه های بی ارزشی مثل ایران متعلق به تمام ایرانیان است انجام داده اید و اگر هم انجام داداه اید مطمعنا نه همه ان سری است.پس چرا اعلام نمیکنید؟ چرا از شما حرکت قاطعی نمیبینم؟ شاید هم شما منتظر جناب ترامپ برای رهاایی ایران و تحویل گرفتن تاج و تخت ایران زمین در سینی طلا هسیتید..امار محبوبیت شما با این گونه رفتار به اسمان نخواهد رفت.

  2. چه فایده که همش میگن گزینه رویه میز است و از شوروی و فلسطینیها میترسنو و چین حرف اول را میزند و کسی به فکر حمله نیست وتا حمله نشود اینها نمیروند چون اپزوسیون ضعیف و مردم ضعیف و نایه حرکت ندارند و منتظر امریکا هستند و اون هم میترسه در کل دنیا داره به ورطه نابودی میره اگه نجنبند و تا اینا نرن دنیا خوب نمیشه
    امریکا حمله کنه همه اینها فرار میکنند پس چرا حمله نمیکنه چرا میترسند

Comments are closed.